Aika tyhmää, mutta teki niin mieli....

Valedro

Määääää olen lätkässä AAAAAlaan Rickmaaaaaniin!!!!!!!!! Joo, kuten jo tuli sanotuksi tuossa otsikossa: Tyhmää ja turhaa, mutten ois saanu unta jos en ois tehny tota. Onko kohtalotovereita?
Sitten mailia tännepäin joita kiinostaa alkaa mailiin yhen sellsen tyypin kaa jolla on tällanen huone:
Heti kun tulet ulko-ovesta sisään, huomaat vasemmalla puolellasi oven, jossa näkyy Voldemort juliste. Astut ovesta sisään ja näet heti vastakkaisella seinällä Tylypahkan vaakunaa esittävän julisteen ja Iseeviot peli julkan. Kun katsot ovae vasemmalle puolelle, näet sängyn jossa on HP lakanat ja sängyn vieressä pimeässä kiiltävillä syämmillä varustettu kuva joka esittää Severus Kalkarosta. Katsot alas, ja näet kasan papereita, joissa jokaisessa komeile, Harry, Ron, Hermione, Dubledore, Sirius Musta tai Sibylla Punurmio. Kun katsot ylös Tylypahka julisteen vieressä olevalle hyllylle, näet pienen korin jossa on kansi. avaat korin, ja näet sielä kasan velhokortteja ja kirjevälineet jotka on kuvattu taikajuomatunnilta. Kun katsot ovest oikealla puolelle, näet lipaston ja avaat alimman laatikon. Siltä löytyy kolme HP palapeliä: Taikajuomatunti, Pörrön luukku ja näkymättömyys viitta. Katsot jälleen maahan, ja näet kansion jossa heti päällä on Harry Potterin kuva. Avaat kansion, ja näet lajitelman erilaisia velhokortteja kuin korissa. Katsot sohvalle, sohvalla lojuu Kansio missä on 3cm täyttä Potter tietoa. Sohvalla on myös hujan hajan kaikki Potter kirjat. Kun katsot Tylypahka julisteen vasempaan alareunaan huomaat lipastn jossa ensimmäisenä pistää silmään Harry Potter penaali, j sen sisässä HP kynä, viivotin, kumi ja terotin. Penaalin oikealla puolella lojuu sulkakyniä ja vasemmalla videoteline, jossa näkyy selvästi videot: Harry Potter ja viisasten kivi, ja nauhoitus Näin tehtiin harry Potter ja viisasten kivi. Seuraavaksi astut tietokone huoneeseen. Heti kun katsot tietokonetta, huomaat että siinä on taustana kuvia sekaisin ja vasemmassa yläreunassa lukee Harry Potter and the Chamber onb Secrets. Seuraavaksi huomaat tietokoneen viereen jätetyn cd levyn, ja yllätys yllätys, se onkin HP levy. Menet yläkertaan ja heti olohuonen lattialla näet levitetyn palapelin joka esittää Pörröä. Keittiössä kun katsot ensimmäiseen kaappiin, huomaat Harry Potter mukin. Painat mieleen, että tietokone huoneessa oli myös pienempi palapeli joka kuvasi pirun-nuoraa. Ja tietokoneen vierässä olevalle kalenterille oli ympyröity päivä 1.9. TYLYPAHKAN ALKAJAIS PÄIVÄ!!!!!!!! Palaat takaisin huoneeseeni, ja näet, että lipastolle on ilmestynyt taikasauva ja servetinpidike jossa on Tylypahkan kuva, ja jonka sisällä on kasa Harry Potter postikortteja. Seuraavaksi minä astun huoneeseen ja rupean selittelemään hurjista Potter unistani:

1. Uni
Olimme pikkusiskoni kanssa ihan normaalisti kotona, kun yhtäkkiä ovikello soi. Avasin oen ja vuotta vanhempi pikkusiskoni kurksteli käteni alta. Oven takana oli HARRY POTTER. Hän piteli sanoma lehteä käsissään ja katseemme lennähtivät heti siihen. Harry sanoi että tuli lehtijutun vuoksi. Hän näytti meille otsikkoa:

JÄSTIT PÄÄSEVÄT TYLYPAHKAAN!

Olin ymmälläni, samassa lehahti pöllö sisään tuomaan kirjeen meille. Kirjeessä oli kutsu Tylypahkaan. Harry sanoi että ihailee meitä suuresti koska pääsimme Tylypahkaan.

2. Uni
Olin Harryn hahmossa Tylypahkassa, ja kuten aina, olin saanut jälki-istuntoa taikajuomatunnilta. Jälki-istunto suoritettaisiin viikonpäästä. Viikko oli sitten kulunut, ja kun mitään kutsua jälki-istuntoon ei tullut, päätin mennä katsomaan missä Kalkaros on (todella typerää). Menin siis ensimmäisenä katsomaan taikajuomaluokasta, ja näin *punastuu* (se on äklöä) Kalkaroksen ja uuden pimeyden voimilta suojautumisen opettajan pussailemasta keskellä luokkaa. Koulu oli siltä päivältä jo ohi. Päätin siis laittaa oven hiljaa kiinni ja hipsiä tieheni. Kalkaros oli kai unohtanut jälki-istuntoni. ryntäsin juoksuun ja kerroin salaman nopeasti Hermionelle ja Ronille kaiken mitä olin nähnyt.

3. uni
Minä, pikkusiskoni ja Nelli, eräs ystäväni, olimme matkalla Unkariin junalla, joka muistutti kovasti ikkunallista hissiä. Kanssamme samassa vaunussa oli luokka unkarilaisia poikia ja heidän opettajansa. Opettaja sitten sopotti unkaria myös ihme kyllä meille. Olin aika ihmeissäni kun en ymmärtänyt sitä. koputin sitten opettajaa olalle ja sanoin englanniksi: Anteeksi, mutta voisitteko sanoa tuon saman englaniksi? Opettaja näytti ymmärtävän ja rupesi siinä samassa puhumaan jotain siansaksaa joka ei kyllä taatusti ollut Englantia. Mutta minä ja porukka, siis pikkusisko ja Nelli, oltiin niinku että just, okei. Ja leikittiin ymmärtävämme. Sitten en unkarilaiset pojat alkoivatkin puhua ihan selkokielellä suomea. aika ihme juttu. Sitten oltiinkin jo perillä. Me mentiin sellaseen saunan näköseen, paitsi ettei siinä ollu takaseinää olleskaan, ja ne unkarilaiset oli jossain välissä ehtiny käydä uimassaki, kaikki oli märkiä ja ne kuivaili itteään pyyhkeillä. No päätettii sitten mennä yhestä ovesta sisään. Hups vain, ja me oltiin jossain Irvetan näkösessä paikassa missä vilisi maahisia. Hajaannuttiin sitten kaikki eri suuntiin tutkimaan paikkoja. Mä menin semmoseen paikkaan missä 5 maahista ompeli vaatteita ja ne katto mua silleen et mä en sais olla sielä. Menin sittn pois ja tulin aukealle, ja näin sielä Severus Kalkaroksen, joka oli mun suurin ihanne. Se ehdotti et me käytäis velhojen kaksintaistelu. Ja minä kun en kohteliaisuuksissani hennonnut kieltäytyä. Me oltiin just alottamassa, kun mun takaata meni semmonen pullea jästi. Mä ja Severus katottiin vähän aikaa sen menoa, ja siten äkkiarvaamatta Severus Hyökkäs sen kimppuun. Mä rupesin kiljumaan sielä et: EEEEIIIIIIIII!!!!!!!! Tyrkkäsin Severuksen sauvan maahan ja lankesin sen jalkoihin ja rupesin anelemaan: Ei, älä kiltti tapa sitä, ei älä, älä. Se katto mua ku merietanaa. Ja siihen uni päätty.

Eli jos ketään huvittaa alkaa mailin vaihtoon tollasen tytön kaa, niin mailatkaa [email protected].

4

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -C- (*petruska*)

      jotain hmm.. hoito muotoa tuohon potterhysteriaan? Ei toi oo enää normaailia X|

      • Valedro

        En ole harkinnut hoitoa, koska en itse tarvitse hoitoa. Tarvitsisin toiaalta hoitoa Alan Rickman hysteeriaan. Voi kun kuulisist minut silloin. En jaksa muusta puhuakkaan. Minulla ei ole muuta elämää kun nuo kaksi. Eli siis en mene hoitoon.


      • Satanclaus
        Valedro kirjoitti:

        En ole harkinnut hoitoa, koska en itse tarvitse hoitoa. Tarvitsisin toiaalta hoitoa Alan Rickman hysteeriaan. Voi kun kuulisist minut silloin. En jaksa muusta puhuakkaan. Minulla ei ole muuta elämää kun nuo kaksi. Eli siis en mene hoitoon.

        Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole, hoitoon nyt ei kannata mennä jos tykkää ostaa vähän erilaisia lakanoita, kyniä, palapelejä kuin muut. Oiskohan sillä nyt niin paljo merkitystä ostaako jonku joutsen tyynyliinan vaiko Harry Potter tyynyliinan tai Staedler kynän vai Harry Potter kynän, kaikki saa itse valita mistä tykkää. Käyttötarkoitus ratkaisee tottakai, itsehän kerään huoneeni täyteen cartmaneja =oD


    • I love sirius

      Ihan tavalista mulle joka yö HP-uni yleensä siriuksesta tai lupinista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1988
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1445
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1425
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      107
      1149
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1139
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      874
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      860
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      735
    9. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      685
    10. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      262
      674
    Aihe