Hei, Miesten lahjoista on aina jonkinnäköistä ongelmaa, tuntuu että naisille löytyy vaikka mitä mutta miehille loppuu ideat. Niinpä: Ehdotan että kerättäisiin tähän listaa mitä voi miehelle/veljelle/isälle/poikaystävälle antaa. Miesten itsensä kommentit (liikkuuko tällä palstalla heitä?) on myös erityisen tervetulleita. Tästä voi sitten jokainen poimia ukkokullalleen sopivan, ja jakaa loistokeksintönsä!
P.s Miesten ja naisten iloksi voisi avata toisen keskustelun, Naisille sopivista lahjaideoista...Eri otsikolla kiitos, niin pidetään ideat erillään.
Saako kannatusta???
Miesten lahjat
9
7740
Vastaukset
- just
Ei miehille ole vaikeaa keksiä: Itse olen antanut seuraavia, ja hyvin on toimineet, riippuu paljolti lahjan saajasta:
kaulaliina, sukat, pipo, tumput
vyö, lompakko
miesten tuoksut
kalaruoan laittokirja ja kalasakset/fileerausveitsi
parranajokone
kännykkä
leffa/teatteriliput
digikamera ja digikuvauksen kirja
kauluspaita/solmio
kravatinpidike/kalvosinnapit
kaulakoru
sytkäri-zippo
pieni kristallinen maapallo (- hän sai lahjaksi koko maailman)
lahjakortti hierojalle
kuntosalilaukku/hanskat/pyyhe
bokserit
lämpökerrasto
joku makee t-paita
leffoja/musiikkia- esimerkki
No jos on joku yhteinen juttu, niin painaa sen (kuvat, teksti jne...) esimerkiksi tyynyliinoihin, pyyhkeeseen, pussilakanoihin...
- miiko
Mistä löytäisin sellaisen pienen kristallisen maapallon? Vastaa äkkiä...oli todella hyvä lahjaidea...
- Hanna
Itse olen antanut vanhemmilleni yhteislahjana molemmille tyynyt, jotka tukevat niskaa ja päätä (tempur). Toinen petivaatteista mieleen tuleva lahjaidea on untuvatossut - tiedättehän semmoiset isot töppöset!
-Sukat, aamutossut. - Lassi
... isäinpäivälahjaksi Retken Xenon-lampun ja tykkäsin siitä kovasti. Kun tiesin mistä se oli ostettu niin kävin katsomassa netissä os. http://www.timberplus.fi/tuotteet/51/ ja toivoin vielä joululahjaksi vastaavaa otsalamppua. Onnea etsintöihin, miehetkin ovat lahjansa ansainneet!
- ankka
noista en haluaisi ostaa miehelleni mitään. haluan antaa jotain sellaista mitä ei heti muuten tule ostettua kun kaikki "tarpeellinen" on jo kaapeissa esim. hajut, dödöt, lompakot, digi-kamerat sun muut. eli mitä siis lahjaksi????? korut ja konserttiliput todettiin viimevuonna hyviksi
aaapuuvaa - Varmasti tyytyväinen saaja
ankka kirjoitti:
noista en haluaisi ostaa miehelleni mitään. haluan antaa jotain sellaista mitä ei heti muuten tule ostettua kun kaikki "tarpeellinen" on jo kaapeissa esim. hajut, dödöt, lompakot, digi-kamerat sun muut. eli mitä siis lahjaksi????? korut ja konserttiliput todettiin viimevuonna hyviksi
aaapuuvaaliput ens vuoden formuloihin kisapaikalle - samalla voit valikoida itsellesi mieluisen lomakohteen.
- Mitäs köyhät
Varmasti tyytyväinen saaja kirjoitti:
liput ens vuoden formuloihin kisapaikalle - samalla voit valikoida itsellesi mieluisen lomakohteen.
Niin ja jos ei oo varaa, niin osta se ässä arpa-sitten. Tai useampi.
- xxx
kuntosalimaksu, painonnostovyö, sykemittari, rautaa, ja kaikkee lihaskasvumömmöö. Yeah! Samalla saat itsekin vähän lihaksikkaamman uroon sänkyysi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644041Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163845Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993649Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o863471Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363209Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582698- 502685
- 1212562
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142219Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182219