KKertokaa

mullle

21 vuotiaalle jätkälle.. että miksi minun täytyy ihastua joka ikiseen vähänkin hyvännäköiseen muijaan jonka kanssa juttelen.. (hän katsoo minuun, kysyy jotain, hetkellinen silmäkontakti) Miksi minun täytyy sillä sekunnilla ihastua.. ja haaveilla kyseisestä henkilöstä kunnes ihastun johonkin muuhun..? Vain viikon sisällä olen ollut ihastunut 3 eri muijaan.. Onko tämä normaalia..? Olen jo AIKA kauan ollut sinkku.. eli voiko johtua siitä..? Tässä ihastumisen yhteydessä mieleni käy pikakelauksena läpi koko "mahdollisen" tulevaisuuteni tämän kyseisen ihastukseni kanssa.. hyvin pitkälle.. kunnes sitten herään haaveistani.. ja tulen siihen lopputulokseen.. ettei siitä mitään tulisi.. täysin mieletön ajatus kuitenkin.. en tarvitse tollasta muijaa.. muutenkin minua muutaman vuoden vanhempi.. Hulluja taas ajattelin jne..

4

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heikki a´la hassan

Tunnen tyypin,sullaiset haluis haareminsa täyteen naisia.
      Todellisuus tuotta sullaisille tuskaa,todellisuus ei vastaa koskaan täydellisesti sullaisten unelmiin.

• mullle

Olet täysin väärässä! En todellakaan ole tuollainen.. Olen todella uskollinen tyyppi, ja olisin onnellinen jos löytäisin vain sen "oikean".. Kun ei se siitä ihastuksesta ole kuitenkaan edennyt todellakaan mihinkään muuhun.. Sitä vaan ihastuu ja ihastuu.. milloin tahansa.. En tod tarvitse montaa muijaa.. 1 riittäisi erinomaisesti.

• ite oon ihan

samanlainen...tosin olen nainen...tuntuu että ihastun joka toiseen. Välillä taas tuntuu että muut on ihan samanlaisia, ehdottelee tapaamisia heti ensimmäisen keskustelun jälkeen. Sellaiset on tosi rasittavia, varsinkaan kun itseä ei vois vähempää kiinnostaa. Siksi vältän olemasta samanlainen tyrkky. Ihastumisia tulee ja menee, sen vuoksi mun mielestä ei kaikkia tunteita tarvitsekaan sanoa ääneen. Kyllä sen sitten huomaa, kun tosissaan on johonkin ihastunut. Kyllä sitä mielessään silti miettii, oisko tuossa henkilössä potentiaalia. Sinun puolustuksekseni voin sanoa, että miehet kyllä pääosin ajattelevat seksiä, eli tuskin mikään poikkeus olet....

• ite

miettiny just samaa. Ja uskon et se johtuu, niin ku sanoit, siitä et ei ole sitä "oikeaa". Sulla on tavallaan "haku päällä" koko ajan. Mua itteä harmitaa ku oon niin ujo ni kaikki jää vain ihastumisen asteelle. Vaikka jätkäki osoittais kiinnostusta mua kohtaan.. Mut elämä on..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3679
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      47
      3679
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2569
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1609
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe