Ostin Turusta kaksion vuonna 2003. Nyt reilu pari vuotta myöhemmin myin kämpän ja sain 40% enemmän, mitä maksoin. Muuta remppaa en tehnyt, paitsi huoneiston muovimaton vaihdoin laminaattiin. Välittäjän mukaan saamani hinta oli "kohtalaisen hyvä", mutta parempaankin hintaan alueelta on asuntoja myyty.
Olen luonnollisesti enemmän kuin iloinen, mutta jotenkin tuntuu aika hullulta. Hinnat ovat karanneet myös Turussa täysin käsistä. Esim myymäni asunto on 50-luvun lopulta. Julkisivuremontti on tehty osittain, mutta esim putkiremonttia ei ole tehty. Ensi vuonna tulee hissiremontti. Eli remonttimielessä taloyhtiö on miina. Luonnollisesti uusi omistaja on tietoinen näistä seikoista, mutta se ei kaupantekoa haitannut.
Myin kuplahintaan
4
520
Vastaukset
- huono provo
Palstalla näkyy välillä nerokkaitakin provoja, mutta nämä ovat tylsistyttävän huonoja ja läpinäkyviä. Jättäisit provojen kirjoittamisen älykkäämmille ja keskittyisit vaan hokemaan "syysale -70 %" tai "puskutraktorit tulloo".
- MiesTurusta
Ei todellakaan ollut mikään provo, vaan ihan täyttä totta. En taatusti ole ainoa, joka on tehnyt reilussa parissa vuodessa mukavan voiton asunnolla. Lähinnä kauhistelin hintojen nousua näinkin lyhyessä ajassa jopa kehä kolmosen ulkopuolella. En edes uskalla miettiä, mitä se on esim Helsingissä. Jos viestini on jollekin provo, niin sille en mahda mitään.
- tuhnuttelija
siirryitkö nyt tuhnuttelemaan vuokralle?
- sleepy S.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828