Kirjotelkaa Hahmo nimiä, klaaneja (mieluiten suomi klaaneja), servuja, mielipiteitä/kokemuksia, kysymyksiä, tietoa, ruto/luokka, hyviä talent valikoimia ja kaiken laisia asioita koskien W.O.W:ia!
World Of Warcraft
27
11791
Vastaukset
- wowowo
wow
- Ext
----- SFP ----- (SuomiFinlandPerkele)
Tarvitsemme lisää aktiivisia Suomalaisia pelaajia, erityisesti Mage, Warlock ja Priest, mutta myös kaikkia muita hahmoja. Olemme nyt tehneet muutamia Zul Gurub reissuja, mutta tarvitsemme lisää 60lvl pelaajia, jotta voisimme siirtyä myös Molten Core raid instansiin.
Tällä hetkellä meillä on n. 35x 60 lvl pelaajaa, eli hieman lisää niin homma alkaa toimia.
Olemme -- Nordrassil serverillä
tässä killan sivut --- www.freewebs.com/prometheuss -- - wallu99
Ext kirjoitti:
----- SFP ----- (SuomiFinlandPerkele)
Tarvitsemme lisää aktiivisia Suomalaisia pelaajia, erityisesti Mage, Warlock ja Priest, mutta myös kaikkia muita hahmoja. Olemme nyt tehneet muutamia Zul Gurub reissuja, mutta tarvitsemme lisää 60lvl pelaajia, jotta voisimme siirtyä myös Molten Core raid instansiin.
Tällä hetkellä meillä on n. 35x 60 lvl pelaajaa, eli hieman lisää niin homma alkaa toimia.
Olemme -- Nordrassil serverillä
tässä killan sivut --- www.freewebs.com/prometheuss --blizlike
haetaan pelaajia
sähköposti osoitteeni on
[email protected]
- wowowo1
wow on wow
- ooooooon
wow
- Warlock 60
ooooooon kirjoitti:
wow
Tarvitsen nopeamman mountin (100%) jonka saa tekemällä pari questia jotka on mulle aika vaikeita voitko auttaa?
- sama ongelma
Warlock 60 kirjoitti:
Tarvitsen nopeamman mountin (100%) jonka saa tekemällä pari questia jotka on mulle aika vaikeita voitko auttaa?
Kerro ihmeessä jo löydät ratkaisun, teen vastapalveluksen sinulle vaikka ehtisitkin ensin.
- wowwow
wow!!!!
- ku on
tyhmillä hauskat hvit
- meillä
ku on kirjoitti:
tyhmillä hauskat hvit
wooooooooooooow
- ..............................
ihme porukkaa.. world of warcraft RULEZ!!!
- dfsdf
Suomi-kilta nimeltään Burningsteel Clan
- jaaaa
see kilta mestari on Ceptac
- servulla
jaaaa kirjoitti:
see kilta mestari on Ceptac
kyseinen klaani on ja mikä lvl regu jne...
- elikkäs
kumpi kannattais alottaa feral/resto build druid vai holy paladin molemmat on aika kovii kyl mut en keksi kumman alottais mut jos päädyn tohon drudiin niin alotan sen kyl hordeille koska allyjen cat formi on laiskan näköne :P
- fmsdnväoöjf
MISSÄÄN NIMESSÄ tee paladinii... ne on niin perseestä... ja sitä patsi no on huonoi
- WoW MaD
fmsdnväoöjf kirjoitti:
MISSÄÄN NIMESSÄ tee paladinii... ne on niin perseestä... ja sitä patsi no on huonoi
Mä ostaisin wowin jos ois varaa mut ku aarghh ei riitä rahat siihen nii säästän siihen just!
Mikä rotu kandee tehä sit ku mul on wow? - tumpero
WoW MaD kirjoitti:
Mä ostaisin wowin jos ois varaa mut ku aarghh ei riitä rahat siihen nii säästän siihen just!
Mikä rotu kandee tehä sit ku mul on wow?Huntteri on paras rotu:) ja horde mieluiten. allut per.....!
- petskumatre
tässä parin pelihahmoni nimimerkit
tuulihaukka,
tuulihaukkax,
oikeudenkäsi,
lalli,
valonlapsi,
petskumatre - └Ü┘
wow on nam.
- Skelf
Olen questissa niemltä Trial of the Sea Lion. Se on Horden druidi tehtävä. Joten ne jokka on vain druideja voi auttaa. Kattelin thottbotista tota ja mä en tajunnu yhtään mitään.. sittea kattoon screenshotteja mitä sinne oli laitettu.. Jos ne kuvien kartat pitää paikkansa minne mennä niin en pelaa koko peliä enää! Jos joku vähän auttaas niin se olis mahtavaa.
- mitä tehdä
tarvitsisin apua sillä kun olen kirjottanut nimen ja saliksen niin sitte lukee koko aja connecting
- WoW-Suomi-Ylläpito
WoW:lle on nyt myös täysin suomalaisille tarkoitetut foorumit. Foorumi löytyy osoitteesta: http://wowsuomi.foorumi.biz. Viestit ovat kaikkien luettavissa, mutta jos haluat vastata johonkin viestiin tai luoda kokonaan uuden viestin sinun tulee ensin rekisteröityä foorumeille.
- msteini
haluaisin päästä alkuun 12 taso hahmollani, maksan kullasta ja varustuksesta käteisellä e. 050-1678 turku osmo saarto
- hennariikka1
voin auttaa mun 72 levusel ukol
- haluun
hennariikka1 kirjoitti:
voin auttaa mun 72 levusel ukol
Hei haluaisin teidän kiltaan mul on 74lvl nigth elf warrior ja sit mul on lisää hyvii tyyppei yks on priest mikä on erikoistunut parantamiseen sen priestin levu on 76. kiinnostaako ...
- :OOOOO:
Itse pelaan Ghostland realmilla on 80 lvl hunter nimi on hunterw orc
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103