World Of Warcraft

mjeah. Suomi pelaajien data...

Kirjotelkaa Hahmo nimiä, klaaneja (mieluiten suomi klaaneja), servuja, mielipiteitä/kokemuksia, kysymyksiä, tietoa, ruto/luokka, hyviä talent valikoimia ja kaiken laisia asioita koskien W.O.W:ia!

27

11791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wowowo

wow

• Ext

----- SFP ----- (SuomiFinlandPerkele)

Tarvitsemme lisää aktiivisia Suomalaisia pelaajia, erityisesti Mage, Warlock ja Priest, mutta myös kaikkia muita hahmoja. Olemme nyt tehneet muutamia Zul Gurub reissuja, mutta tarvitsemme lisää 60lvl pelaajia, jotta voisimme siirtyä myös Molten Core raid instansiin.
        Tällä hetkellä meillä on n. 35x 60 lvl pelaajaa, eli hieman lisää niin homma alkaa toimia.

Olemme -- Nordrassil serverillä

tässä killan sivut --- www.freewebs.com/prometheuss --

• wallu99
        Ext kirjoitti:

----- SFP ----- (SuomiFinlandPerkele)

Tarvitsemme lisää aktiivisia Suomalaisia pelaajia, erityisesti Mage, Warlock ja Priest, mutta myös kaikkia muita hahmoja. Olemme nyt tehneet muutamia Zul Gurub reissuja, mutta tarvitsemme lisää 60lvl pelaajia, jotta voisimme siirtyä myös Molten Core raid instansiin.
        Tällä hetkellä meillä on n. 35x 60 lvl pelaajaa, eli hieman lisää niin homma alkaa toimia.

Olemme -- Nordrassil serverillä

tässä killan sivut --- www.freewebs.com/prometheuss --

blizlike
        haetaan pelaajia
        sähköposti osoitteeni on
        [email protected]

• wowowo1

wow on wow

• ooooooon

wow

• Warlock 60
        ooooooon kirjoitti:

wow

Tarvitsen nopeamman mountin (100%) jonka saa tekemällä pari questia jotka on mulle aika vaikeita voitko auttaa?

• sama ongelma
        Warlock 60 kirjoitti:

Tarvitsen nopeamman mountin (100%) jonka saa tekemällä pari questia jotka on mulle aika vaikeita voitko auttaa?

Kerro ihmeessä jo löydät ratkaisun, teen vastapalveluksen sinulle vaikka ehtisitkin ensin.

• wowwow

wow!!!!

• ku on

tyhmillä hauskat hvit

• meillä
        ku on kirjoitti:

tyhmillä hauskat hvit

wooooooooooooow

• ..............................

ihme porukkaa.. world of warcraft RULEZ!!!

• dfsdf

Suomi-kilta nimeltään Burningsteel Clan

• jaaaa

see kilta mestari on Ceptac

• servulla
        jaaaa kirjoitti:

see kilta mestari on Ceptac

kyseinen klaani on ja mikä lvl regu jne...

• elikkäs

kumpi kannattais alottaa feral/resto build druid vai holy paladin molemmat on aika kovii kyl mut en keksi kumman alottais mut jos päädyn tohon drudiin niin alotan sen kyl hordeille koska allyjen cat formi on laiskan näköne :P

• fmsdnväoöjf

MISSÄÄN NIMESSÄ tee paladinii... ne on niin perseestä... ja sitä patsi no on huonoi

• WoW MaD
        fmsdnväoöjf kirjoitti:

MISSÄÄN NIMESSÄ tee paladinii... ne on niin perseestä... ja sitä patsi no on huonoi

Mä ostaisin wowin jos ois varaa mut ku aarghh ei riitä rahat siihen nii säästän siihen just!
        Mikä rotu kandee tehä sit ku mul on wow?

• tumpero
        WoW MaD kirjoitti:

Mä ostaisin wowin jos ois varaa mut ku aarghh ei riitä rahat siihen nii säästän siihen just!
        Mikä rotu kandee tehä sit ku mul on wow?

Huntteri on paras rotu:) ja horde mieluiten. allut per.....!

• petskumatre

tässä parin pelihahmoni nimimerkit
      tuulihaukka,
      tuulihaukkax,
      oikeudenkäsi,
      lalli,
      valonlapsi,
      petskumatre

• └Ü┘

wow on nam.

• Skelf

Olen questissa niemltä Trial of the Sea Lion. Se on Horden druidi tehtävä. Joten ne jokka on vain druideja voi auttaa. Kattelin thottbotista tota ja mä en tajunnu yhtään mitään.. sittea kattoon screenshotteja mitä sinne oli laitettu.. Jos ne kuvien kartat pitää paikkansa minne mennä niin en pelaa koko peliä enää! Jos joku vähän auttaas niin se olis mahtavaa.

• mitä tehdä

tarvitsisin apua sillä kun olen kirjottanut nimen ja saliksen niin sitte lukee koko aja connecting

• WoW-Suomi-Ylläpito

WoW:lle on nyt myös täysin suomalaisille tarkoitetut foorumit. Foorumi löytyy osoitteesta: http://wowsuomi.foorumi.biz. Viestit ovat kaikkien luettavissa, mutta jos haluat vastata johonkin viestiin tai luoda kokonaan uuden viestin sinun tulee ensin rekisteröityä foorumeille.

• msteini

haluaisin päästä alkuun 12 taso hahmollani, maksan kullasta ja varustuksesta käteisellä e. 050-1678 turku osmo saarto

• hennariikka1

voin auttaa mun 72 levusel ukol

• haluun
        hennariikka1 kirjoitti:

voin auttaa mun 72 levusel ukol

Hei haluaisin teidän kiltaan mul on 74lvl nigth elf warrior ja sit mul on lisää hyvii tyyppei yks on priest mikä on erikoistunut parantamiseen sen priestin levu on 76. kiinnostaako ...

• :OOOOO:

Itse pelaan Ghostland realmilla on 80 lvl hunter nimi on hunterw orc

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe