Oikein tylsistyttää,kun kukaan ei keskustele ihanista doggeistaan täällä.. Tiedän, muitákin keskustelupaikkoja on,mutta eihän tämänkään tarvitsisi kuolla!
On niin pirun tylsää jutella täällä itsekseen... =D
Miksi Doggi-palsta on niin kuollut?
16
1363
Vastaukset
Kaikki ovat ilmeisesti yleistä koiria palstalla, tule sinne.
- m&m
olisi mieluisaa jos täälläkin olis vähän enemmän elämää :)
- Anne-Doggi
minä häiriköin.. =) Olisi vaan ihan mukavaa,ettei tämä palsta kuihtuisi kokonaan pois. Onhan meitä doggi-ihmisiä kuitenkin melkoisesti...
Mutta kaikesta huolimatta IHANAA JOULUN ODOTUSTA KOIRA-IMMEISILLE JA HAUKUILLENNE! - täälläkin
Anne-Doggi kirjoitti:
minä häiriköin.. =) Olisi vaan ihan mukavaa,ettei tämä palsta kuihtuisi kokonaan pois. Onhan meitä doggi-ihmisiä kuitenkin melkoisesti...
Mutta kaikesta huolimatta IHANAA JOULUN ODOTUSTA KOIRA-IMMEISILLE JA HAUKUILLENNE!täälläkin yksi dogin omistaja joka käy melkein joka päivä täällä tsekkaamassa jos joku olisi kirjoittanut jotain.
- Anne-Doggi
täälläkin kirjoitti:
täälläkin yksi dogin omistaja joka käy melkein joka päivä täällä tsekkaamassa jos joku olisi kirjoittanut jotain.
Sitten olet aivan kuin minä. Kiiruhdan doggi-palstalle katselemaan,olisiko uusia juttuja tullut.Ikävä kyllä usein joutuu pettymään.
- m&m
Anne-Doggi kirjoitti:
Sitten olet aivan kuin minä. Kiiruhdan doggi-palstalle katselemaan,olisiko uusia juttuja tullut.Ikävä kyllä usein joutuu pettymään.
:) Toivottavasti tämäkin palsta vähän elpyisi :)
- mie vaan
Anne-Doggi kirjoitti:
Mutta kaikesta huolimatta IHANAA JOULUN ODOTUSTA KOIRA-IMMEISILLE JA HAUKUILLENNE!Anne-Doggi, käy www.tanskandoggi.takaisin.fi, siellä myö kaikki doggi-immeiset paasataan..
- Puuh
Myös minä tarkistelen päivittäin onko tullut uusia viestejä, harmittavan harvoin niitä on...
- blackmagictiger
VARSINKIN MUSTAT JA SINISET DOGGIT..MENEN VARMAAN LAUANTAINA KATTOMAAN NIITÄ.
- Anne-Doggi
Harmittaa vaan,kun niin monet ihmiset pelkäävät niitä kokonsa puolesta. Doggit ovat mitä lempeimpiä otuksia,vaikka massaa ja näyttävyyttä onkin. Monesti olen joutunut kuuntelemaan kommentteja "vaarallisista ja pelottavista koirista."
- blackmagictiger
Anne-Doggi kirjoitti:
Harmittaa vaan,kun niin monet ihmiset pelkäävät niitä kokonsa puolesta. Doggit ovat mitä lempeimpiä otuksia,vaikka massaa ja näyttävyyttä onkin. Monesti olen joutunut kuuntelemaan kommentteja "vaarallisista ja pelottavista koirista."
oli voittajassakin esillä.upeita olivatkin
- blackmagictiger
Anne-Doggi kirjoitti:
siis tanskandoggit
- omat suos
Anne-Doggi kirjoitti:
mustat ja siniset.samoin bernhardilaiset on upeita
- <<<<
Anne-Doggi kirjoitti:
OLISI UPEAA OMISTAA 3 KELTAISTA DOGGIA 2 MUSTAA
4 MUSTAA 2 KELTAISTA DOGGIA
- blackmagictiger
DOGGIT ON UPEITA KOIRIA
- <<<<<
OLISI IHANAA OMISTAA DOGGITYTÖT AMANDA.TYYNE.RAMONA.OLGA.CARA JA SITTEN DOGGIPOJAT BRAHMS.RETU.ROCKY.ALI.JA SITTEN DOGGITYTÖT 7.5 V TYYNE < HARLEKINI JA RAMONA 9.5 V MUSTA JA SITTEN DOGGIPOIKA MISKA JA JAMBO JA DOGGITYTTÖ AMANDA JA SITTEN DOGGITYTTÖ MOONA JA SITTEN HARLEKIINIDO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354269Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481546Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2171384- 331215
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881078Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671031- 62984