Halpa ja hyvä huolto

Jeppe

Bilian tarjous Clion normaalille 80tkm huollolle sis. jakopäänhihnan vaihdon oli 950€. Ei taida meikäläisen budjetti kestää... Mitä vaihtoehtoista renault korjaamoa suosittelette pääkaupunkiseudulta?

5

3224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha

      tuolta se on siinä malmin bilian vieressä et siellä varmaan saat halvemmalla tollaisen homman.Olin siellä itse duunissa aikoinaan ja ihan hyvää duunia siellä silloin tehtiin ainakin.
      http://www.jatar.mpoli.fi/

    • Sakke

      Kannattaa kysyä, mikä on huollon hinta Autokorjaamo Kujalassa, sijaitsee Korsossa Urpiaisentiellä. Tuntevat Rellut kuin omat taskunsa.

    • rellu

      Kannattaako yleensä kaikkia huoltoja suorittaa merkkiliikkeessä / missään. Tulpat ja suodattimet voi vaihtaa itse, öljynvaihto 70 ekee pikahuollossa, tai jos ostat marketista öljyn ja löydät vaihtajan, ei sitäkään. Hihnan vaihto (osta hihnat itse, n10€ kiristäjä 30€) tuntityönä n 30€. Saranat öljyät itse..
      Saat alle 200 euron täyden huollon.

      • Sakke

        Uudempiin autoihin ei kannata paljon mennä itse koskemaan, jos haluaa autonsa toimivan moitteettomasti. Tee se itse "halvalla"-asenne voi johtaa helposti kalliisiin jälkikorjauksiin. Ja monellako normaaliautoilijalla on tilat/ oikeat välineet autonsa kunnollisen huoltamiseen? Välineiden hankkiminenkin maksaa...saati onko meillä taitoa huoltaa itse omaa autoa (paitsi ihan perusjutut)?


    • Lagu1

      Tuol vois olla vaihteohto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe