Ovatko muut kokeneet että päänahka olisi alkanut hilseilemään isotretinoin (roaccutan) kuurilla? Ja johtuuko hilse siis kuivasta vai rasvaisesta päänahasta? Kaupan hilseshampoita olen kokeillut muutamaa, ei ollut apua... Kiitos vastaajille!
Ja tosta kuurista vielä semmonen juttu, että onko ihon kuivuminen toivottu vaikutus, vai saako sitä rasvata niin että iho ei hilseile?
Ja tosta kuurista vielä semmonen juttu, että onko ihon kuivuminen toivottu vaikutus, vai saako sitä rasvata niin että iho ei hilseile?
Vastaukset 1
Vanhimmat
Päänahan hilseily johtuu ihon kuivuudesta,näin hiuksetkaan eivät rasvoitu yhtä nopeasti.
Itse ollessani kuurilla pesin hiuksia joka 3 päivä,ennen sai pestä joka päivä.
Ihon kuivimisesta huomaat ainakin että roaccutan vaikuttaa,se on siis periaatteessa toivottu vaikutus,kunhan muistat säännöllisen kosteutuksen.Onhan sinulla kunnon kosteuttajat?
Humektan yksi suosikkini jota käytän vieläkin (kuuri loppui vikko sitten.)
Aqualan L kosteuttavampi vaihtoehto.
Myös Essexiä on tällä palstalla suositeltu,itse en ole kokeillut.