Olen tässä viime aikoina vasta huomannut ja hyväksynyt mikä olen ja siinä ohella halut lisääntyneet huimasti. Tarviiko sen vielä meinata että minusta on tulossa joku himojensa orjana oleva seksihullu, vai onko tämä vain joku kausi? Meen ens kesänä armeijaan ja mietin että kuinka kummassa tulen siellä toimeen näiden halujeni kanssa, etten vain paljastuisi. Miten teillä meni? On mulla yks kaverikin johon oon aika lätkässä. Aina kun nään sen niin alkaa tehdä kovasti mieli, mut en voi sitä näyttää mitenkään vaik se jo tietää et oon g. Ja kaiken lisäks sil on muija. Se ois ehkä ainut jonka kans voisin kuvitella seurustelevani kun ei o mikää ventovieras. Tuntuu lähes mahdottomalta löytää mistää ketää sopivaa, kun kaikki hintit tuntuu olevan jotenkin niin friikkejä (ei pahalla) enkä ole mikään erityisen hyvän näköinenkään, vaik en (kuulema) mikään rumakaan. Pitääkö paikkansa et homoilla on aika korkeat vaatimukset seuran suhteen?
Mitä v-ttua tässä pitäs tehä, kun vaikuttaa että mahdollisuudet saada ketään ois promillen tasoa. Haluisin ees kokeilla miltä se tuntuu jätkän kanssa, mutta kenen kanssa sen teen kun en uskalla sille kaverillekaan ehdottaa mitään!?
Kuinka hillitä?
1
753
Vastaukset
- timmy
minä hoidin armeijan alta tossa kuluneena keväänä ja ihan hyvin meni. vaikkapa eipä mulla noi lihalliset himot ikinä oo mitenkään ylitsepääsemättömiin mittoihin kasvaneetkaan. ja siellä tulee aika paljon muutakin mietittävää, vaikka onhan se välillä mukava katsella ympärilleenkin, jos sattuu joku kivan näköinen poika samaan tupaan...
ite oon paininu myös ton kaveriin ihastumisen kanssa oman aikani. onneks nyt ollaan saatu juteltua asiasta eikä se enää polttele samalla tavalla ajatuksissa mitä ennen. sekin siis hetsku, mutta kaikkee pientä on sattunu. ja jos tota alkaa liikaa murehtimaan, ettei sopivaa löydy, niin järkihän siinä menee. näinpä ite oon miettiny että kyllä se poikaystävä vielä löytyy jos on löytyäkseen. istahda alas ja hengitä. kyllä se siitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760