Älykäs. Vastuuntuntoinen. Laaja-alaiset näkemykset.
www.heidi2006.fi
Hautala pressaks!
10
326
Vastaukset
- MiracleMike
YLE:n vaalikoneen mukaan härski-Heidi kannattaa "hedelmöityshoitoja" kaikille näille:
avioliitossa eläville heteropareille
avoliitossa eläville heteropareille
yksin eläville naisille
parisuhteensa rekisteröineille naispareille
myös rekisteröimättömille naispareille
parisuhteensa rekisteröineille miespareille kohdunvuokrauksen avulla
myös rekisteröimättömille miespareille kohdunvuokrauksen avulla
yksin eläville miehille kohdunvuokrauksen avulla- MiracleMike
Härski-Heidikäinen saa jonkun korkeintaan 2% äänistä, joten hukkaan menee kannatus.
- jokaisessa jotakin
Täysin eri maailmankatsomus on minulla verrattuna Hautalaan, mutta vaalikeskusteluissa Heidi on onnistunut hyvin, haastaa Halosta ja Vanhasta ihan reilusti, vie varmasti ääniä Haloselta ja se on vain hyvä asia.
- adjutantiksi
Adjutanttikin olisi jo valmiina, Greenpeacen homon näköinen, häärii metsänhoitajana lappiinkin antaa neuvoja, liekköjän mulkku katkennu suuhun, vähän sen näköiseltä näyttää
- Kimppakiva
Ainakin hyvä vitsi toi !
- MiracleMike
Hampunkäryisiä viherpilpertäjiä femakkolepakkoja. Se on kuitenkin hyvä mittari, josta nähdään rappion syvyys.
On meinaan eri asia olla suvaitsevainen kuin tehdä lailliseksi pedofilia, huumeet ja kansainvälisten rikollisten esteetön maahanpääsy. Nimittäin tuohon kaikkeen hautalalainen ideologia pakosti vie tai ainakin voi johtaa.
- YLE:n vaalikoneen tuloksista
1. 0 Hautala, Heidi Vihr. 45%
2. 0 Soini, Timo PS 42%
3. 0 Kallis, Bjarne KD 39%
4. 0 Lax, Henrik RKP 36%
5. 0 Vanhanen, Matti Kesk. 36%
6. 0 Niinistö, Sauli Väinämö Kok. 36%
7. 0 Lahti, Arto ALP 35%
8. 0 Halonen, Tarja SDP 30%
...mutta en äänestä ketään, koska ei mennyt 50% rikki.- prkl!!
Äänestä ihmeessä, oikeus on suotu vaikuttaa asioihin. Älä heitä äänioikeuttasi hukkaan. Minäkin äänestäisin jos olisin täysi-ikäinen, mutta ensi vaaleissa sitten. Jos et muuten niin äänestä edes minun puolestani Timo Soinia...
- MiracleMike
mtv3:n vaalikonetta, sitten kannattaa punnita muitakin asioita ehdokkaan valinnassa kuin vaalikonevastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204355Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103194Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2221004Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880