Taistis ei jaksa uida. Se ui vaikeasti ja meinaa aina tippua pohjalle. Se onkin ollut viime aikoina pohjalla hieman kyljellään, eikä enää ole niin vilkas ja uiskentele kuin ennen. Sen pyrstöevät olivat syödyn näköiset, joten siirsin sen toiseen akvaarioon (minulla on siis 2 akvaa).
Niin, onko taistis jo niin vanha että ei jaksa uida? Sillä on kyllä ruokahalua ja se tulee pinnalle syömään, mutta sen on vaikea pysytellä pinnan lähellä. Onko syy siinä, että sen evät ovat niin lyhyet että sen on vaikea uida. Ne on jo kyllä selvästi paremman näköiset (taistis on ollut uudessa akvassa n. 3 viikkoa).
Vai onko sillä jokin evätauti (onko sellaista olemassa)?
Taistis ui erikoisesti...
Taistis n. 2-3v
3
427
Vastaukset
- hoitsu
Oisko se voinu saada selkäänsä joltain isommalta, koska jos evät on pienet niin helpompihan sen on uida. Tai sitten sitä vaivaa jo vanhuus.
- patu
vastaisitko tuon linkin kysymyksiin niin tarkasti kuin osaat niin asiasta voisi vetää jotain johto päätöstä .. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000001104&posting=22000000011294921
- taistelukala000009
mulla oli sama ongelma uudessa akvassa.eli akvassasi ON NITRIITTIÄ!!!!!!!!!oletko mitannut vesiarvot milloin.....mulla onneksi taisto selvisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273445Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122599Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172562Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112211Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481604Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261546Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151156