Taistis ei jaksa uida. Se ui vaikeasti ja meinaa aina tippua pohjalle. Se onkin ollut viime aikoina pohjalla hieman kyljellään, eikä enää ole niin vilkas ja uiskentele kuin ennen. Sen pyrstöevät olivat syödyn näköiset, joten siirsin sen toiseen akvaarioon (minulla on siis 2 akvaa).
Niin, onko taistis jo niin vanha että ei jaksa uida? Sillä on kyllä ruokahalua ja se tulee pinnalle syömään, mutta sen on vaikea pysytellä pinnan lähellä. Onko syy siinä, että sen evät ovat niin lyhyet että sen on vaikea uida. Ne on jo kyllä selvästi paremman näköiset (taistis on ollut uudessa akvassa n. 3 viikkoa).
Vai onko sillä jokin evätauti (onko sellaista olemassa)?
Taistis ui erikoisesti...
Taistis n. 2-3v
3
341
Vastaukset
- hoitsu
Oisko se voinu saada selkäänsä joltain isommalta, koska jos evät on pienet niin helpompihan sen on uida. Tai sitten sitä vaivaa jo vanhuus.
- patu
vastaisitko tuon linkin kysymyksiin niin tarkasti kuin osaat niin asiasta voisi vetää jotain johto päätöstä .. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000001104&posting=22000000011294921
- taistelukala000009
mulla oli sama ongelma uudessa akvassa.eli akvassasi ON NITRIITTIÄ!!!!!!!!!oletko mitannut vesiarvot milloin.....mulla onneksi taisto selvisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162326
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673