Mikä on halvin vaihtoehro Arlandasta Tukholman keskustaan?Onko Arlanda Express ainoa vaihto-ehto?
Halvin Arlandasta keskustaan?
6
1136
Vastaukset
- plöö
Lentokenttä bussi taitaa olla edullisin, maksaa muistaakseni 89 kruunua. ja on ihan kätevä kulkuväline. aikaa menee ruuhkista riippuen 45-60min.
- Alli
Siis käyhän tsekkaamassa se junan lähtöpaikka Arlandassa ennenkuin pomppat bussiin. Siellä on usein joku lappu ylläri alennuksesta tyyliin "kaksi yhden hinnalla", "menopaluu menon hinnalla", "perhe yhden hinnalla" jne. Äkkiäkös sitä nappaa jonosta itselleen "parin" tai "perheen", jos yksin liikkuu.
Arlanda-express on mukavin tapa liikkua tämä väli (n. 20 min tasaista kyytiä keskustaan). Normaalihinnalla se on aika kallis, mutta ale hinnalla hakkaa bussin hinnat.
Alli - Ope
Alli kirjoitti:
Siis käyhän tsekkaamassa se junan lähtöpaikka Arlandassa ennenkuin pomppat bussiin. Siellä on usein joku lappu ylläri alennuksesta tyyliin "kaksi yhden hinnalla", "menopaluu menon hinnalla", "perhe yhden hinnalla" jne. Äkkiäkös sitä nappaa jonosta itselleen "parin" tai "perheen", jos yksin liikkuu.
Arlanda-express on mukavin tapa liikkua tämä väli (n. 20 min tasaista kyytiä keskustaan). Normaalihinnalla se on aika kallis, mutta ale hinnalla hakkaa bussin hinnat.
AlliBussilla märstaaseen, ja sieltä pummilla junalla...Niin mä oon aina tehnyt
- eikö muita vaihtoehtoja
Ope kirjoitti:
Bussilla märstaaseen, ja sieltä pummilla junalla...Niin mä oon aina tehnyt
noin siinä menee ryanairin hinnat matkohin
- matkustaa
eikö muita vaihtoehtoja kirjoitti:
noin siinä menee ryanairin hinnat matkohin
Arlandaan on noin 45 kilometriä matkaa.
- hgkkk
Kävellen tai varastetulla polkupyörällä on halvin tapa päästä keskustaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428