en ole koskaan kuullutkaan!
Mikä on Gay?
9
2416
Vastaukset
- on...
homoseksuaali mies.
- Paroni
homoseksuaali nainen.
- Hetero
GAY (engl. iloinen) tuli sanana käyttöön aikanaan Los Angelesissa järjestetyistä homoseksuaalien mielenosoituksista, joissa he vaativat ihmisaoikeuksia ja tasa-arvoa. Termi on lyhenne sanoista "good as you", eli "yhtä hyvä kuin sinäkin".
- Hetero
... voit kysyä, jos et ole koskaan kuullutkaan? Homofobiaa, ja pahaa? Vastaus alempana joka tapauksessa.
- ???
Kysy heteroilta, ne tietää kun ne niitä tekeekin!
- hopihop
iloiseksi tulin näistä vastauksista,päivän naurut taas naurettu:DD
- wiser
Se tulee englannin sanasta gay, 'iloinen/hilpeä'. Jos nyt mennään ihan sanan juurille, niin se on tullut englantiin luultavasti ranskan adjektiivista gaï (maskuliinimuoto)/ gaie (feminiinimuoto), joka myöskin on suomeksi 'iloinen/hilpeä'. Tosta 'good as you' -jutusta en oo kyl koskaa kuullutkaan:)... Voin olla väärässäkin, mutta olen lukenut kumpaakin kieltä melkein 20 vuotta, niin olen suhteellisen varma asiasta;)
- ihmettelee
Gay on vanha Victorian sana mita kaytettiin ilmaisemaan iloinen/hilpea.Olet oikeassa wiser,mutta sana ei valtamatta tarkoittanut tuohon aikaan gay siina mielessa kuin tanaan. Vanhojen laulujen sanoissa niita viela tapaa kuin Have Yourself A Merry Little Christmas....
- tikku
kamuni on Gay ja ajelee autolla joka alku rewkisterinumero on YAG. Heh
Autoni rekisterinumero on UTK ja tosi kova RUTKA runkkari! heh
Yks nainen ajelee autolla joka rekisterinumero lukee: HOM , heh
Tämä viesti on itse keksitty vitsi ja ei tarkoita pilkata Gay-mieheiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760