Vuosia sitten menetin sydämeni miehelle, joka rakasti silloin minua. Nyt kuitenkin tuntuu että kävelin onneni ohitse. Haluaisin nähdä tämän miehen viikon päästä, näenkö hänet? Onko hänellä vielä rakkautta minua kohtaan? Pystyisittekö katsomaan, mitä hän minusta nyt ajattelee?
SInä joka näet
1
213
Vastaukset
- Aslan56
sinulle nostin kortin Maljojen Prinsessa
Avainsanat: tunteiden vapaus, itseluottamus
Maljojen Prinsessa on kuvattu tanssivana hahmona. Hän on vapaa eikä ole tunteittensa vanki. Hän on saavuttanut vapauden ja riippumattomuuden sekä ravistautunut irti omistushalun ja manipulaation kahleista. Koska hän on vapautunut mustasukkaisuudesta, hän huokuu viehkeyttä, ystävällisyyttä sekä selkeyttä.
Hän antaa itselleen ja muille rakastavaa suojaa.
Menneisyys voidaan nyt nähdä selkeästi ja saattaa päätökseen.
Luota tunteisiisi ja havaintoihisi, olet oikealla tiellä.
-aslan56-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862