Terve! Olen 25v ja nyt on kulunut 1.4 v kun alotin gefinan/propecian käytön. 1.3v kohdalla hiustenlähtö on ollut normaalia. Eli reilusti yli vuosi meni että käyttö tuotti selviä tuloksia-voipi olla että kevät ja kesä vaikutti hiustenlähdön jatkumiseen vaikkakin hiusten lähtö väheni asteittain kesän aikana. JOssain vaiheessa kyllä koin tämän shed ilmiön ja parikin kertaa mutta en ottanut siitä stressiä. Nämä vuodenajat ja radikaalit vaihtelut valon määrässä vaikuttavat meidän aine/välittäjä aineiden vaihduntaan/tasapainoon oleellisesti näin ollen vaikutus näkyy myös hiuksissa . Suurella osalla naisista/miehistä. Nyt viisaampana suosittelen lääkitystä kaikille keille se sopii. Itselläni ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia. Olen tyytyväinen jos saan vielä 4v lisäaikaa hiusteni kanssa. Uskon että muita keinoja on siinä vaiheessa käytössä mukaan lukien hiustensiirto jospa taloudellinen tilanne on parempi tulevaisuudessa. Terveisiä Mikolle
1.4v käyttöä takana
sdssas
0
579
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780