Kuinkas tuon uusiminen tapahtuukaan? Pääsin reserviin puolitoista vuotta sitten ja viime vuonna vielä lähettivät ne laput, mutta kuinkahan moneen kertaan sitä tekevät? Mistähän pv:n instituutiosta ne sit sais tilattua, vai löytyykö netistä? Itse en ainakaan löytänyt muutakuin maininnan että sen voi aina halutessaan uusia.
toimintavalmiussitoumus
4
859
Vastaukset
- Brode
Ainakin oman sotilasläänin esikunnasta saa hakupapereita tilattua postitse ja itse tulostin viime reissun lopussa netistä ko.paperit,mutta valitettavasti en muista sitä sivua enää =( Mutta luulen että kun jaksaa kahlata www.mil.fi ja www.fincent.fi-sivuja,niin sieltä luulisi löytyvän!
Itse en tähän hätään niitä äsken löytänyt. - löytyy
http://213.186.227.3/RWS
siellä on linkki hakulomakkeisiin.
Ne kun täyttää ja lähettää omaan sotilaslääniin kerran vuodessa (joka toiseen hakuun) , niin pysyy haku voimassa.- suoraan
mutta
start -> suomeksi -> tiedostot -> rauhanturvatehtävään hakeutuminen
- thänx
No soitin sinne ja sanoivat että ovat nyt lähettämässä papereita noin 1000. Jään siis odottamaan niitä, mutta ottivat nimeni ylös ja tarkistavat asian eli lähettävät paprut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747314Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271938- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131612- 181569
- 101569
- 521568