Kuinkas tuon uusiminen tapahtuukaan? Pääsin reserviin puolitoista vuotta sitten ja viime vuonna vielä lähettivät ne laput, mutta kuinkahan moneen kertaan sitä tekevät? Mistähän pv:n instituutiosta ne sit sais tilattua, vai löytyykö netistä? Itse en ainakaan löytänyt muutakuin maininnan että sen voi aina halutessaan uusia.
toimintavalmiussitoumus
4
1013
Vastaukset
- Brode
Ainakin oman sotilasläänin esikunnasta saa hakupapereita tilattua postitse ja itse tulostin viime reissun lopussa netistä ko.paperit,mutta valitettavasti en muista sitä sivua enää =( Mutta luulen että kun jaksaa kahlata www.mil.fi ja www.fincent.fi-sivuja,niin sieltä luulisi löytyvän!
Itse en tähän hätään niitä äsken löytänyt. - löytyy
http://213.186.227.3/RWS
siellä on linkki hakulomakkeisiin.
Ne kun täyttää ja lähettää omaan sotilaslääniin kerran vuodessa (joka toiseen hakuun) , niin pysyy haku voimassa.- suoraan
mutta
start -> suomeksi -> tiedostot -> rauhanturvatehtävään hakeutuminen
- thänx
No soitin sinne ja sanoivat että ovat nyt lähettämässä papereita noin 1000. Jään siis odottamaan niitä, mutta ottivat nimeni ylös ja tarkistavat asian eli lähettävät paprut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750