Kuinkas tuon uusiminen tapahtuukaan? Pääsin reserviin puolitoista vuotta sitten ja viime vuonna vielä lähettivät ne laput, mutta kuinkahan moneen kertaan sitä tekevät? Mistähän pv:n instituutiosta ne sit sais tilattua, vai löytyykö netistä? Itse en ainakaan löytänyt muutakuin maininnan että sen voi aina halutessaan uusia.
Vastaukset 4
- Brode
Ainakin oman sotilasläänin esikunnasta saa hakupapereita tilattua postitse ja itse tulostin viime reissun lopussa netistä ko.paperit,mutta valitettavasti en muista sitä sivua enää =( Mutta luulen että kun jaksaa kahlata www.mil.fi ja www.fincent.fi-sivuja,niin sieltä luulisi löytyvän!
Itse en tähän hätään niitä äsken löytänyt. - löytyy
http://213.186.227.3/RWS
siellä on linkki hakulomakkeisiin.
Ne kun täyttää ja lähettää omaan sotilaslääniin kerran vuodessa (joka toiseen hakuun) , niin pysyy haku voimassa.- suoraan
mutta
start -> suomeksi -> tiedostot -> rauhanturvatehtävään hakeutuminen
- thänx
No soitin sinne ja sanoivat että ovat nyt lähettämässä papereita noin 1000. Jään siis odottamaan niitä, mutta ottivat nimeni ylös ja tarkistavat asian eli lähettävät paprut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3971602- 1411032
- 661026
- 861014
- 92940
- 94721
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku131698- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50649En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634