Olisiko joku ystävällinen ihminen niin ihana, että laittaisi tänne Yön Peni- kappaleen lyriikat? Olisin moisesta kovin kiitollinen.
Kyseinen kappale on vuonna 1989 ilmestyneen Kaipaan luoksesi kotiin- sinkun b-puoli..
Peni
12
1109
Vastaukset
- O.L.
Oli mulla koira
Sen nimi oli Peni
Mä sen kanssa leikin
Se oli mun ystävä
Oi Peni Peni
missä oot
tuu takas
mun kainaloon
KUlui pari vuotta
Peni pois lähti
Ei tullut takas
nyt mä oon tähti
Oi Peni,Peni...
Aika kulunut on
Peniä en muista
mut joskus öisin
en enää unta saa
Oi Peni, Peni...
Peni tuu takaisin- kappale..
En ole ennen kuullut kappaletta..
Kenen sanoittama? :) - Tahtoisi tietää
kappale.. kirjoitti:
En ole ennen kuullut kappaletta..
Kenen sanoittama? :)Kiitokset O.L. sanoista.
Sanoittaja on Mielosen Juha.. - Ou nou
Tahtoisi tietää kirjoitti:
Kiitokset O.L. sanoista.
Sanoittaja on Mielosen Juha..Mun kuuden vanha tyttö tekee suunnilleen samanlaisia "sanoituksia". Tai on ne vähän parempia
- taas nähdään
Ou nou kirjoitti:
Mun kuuden vanha tyttö tekee suunnilleen samanlaisia "sanoituksia". Tai on ne vähän parempia
että ei Yö-faneilla ole minkäänlaista kriittisyyden häivää. Kaikki on aina vaan niiiiiiiiin ihanaaaaaaa!!! No, sitähän se on kun turhamaiset akat pääsee vauhtiin. Ja kun sellaisille sitten tehdään vartavasten biisejä, niin eihän siinä voi muut kun päätään pyöritellä.
- gipsonrock
Mul on vähän sellanen kuva,että toi ei oo Peni biisin sanotus.Mul on sellanen mielikuva,että alkaa jotenkin tälleen."Kun kävelin mä kotiinpäin väsyneenä allapäin sain kutsun juhliin yllättäin jo riitti olo selvinpäin.."Hyvä kitararokkibiisi ihan.
- O.L.
Kyl toi on se oikea.
- Nasse
Eihän ne sanat noin mene, vaikka noi onkin paremmat sanat kuin oikeat. Näissä 'väärissä' sanoissa on asennetta ja on paljon kauniimpia. Kukakohan nää on keksinyt??? Onko nää sanat oikeesti jonkun artistin vai onko toi O.L. ite tehnyt ne??? Haluan tietää!!!!!!!!
- yks yö fani
Kannattaa ostaa yön uus levy Yön valoisa puoli. Siinä on tuo kappale Peni. Nuo aiemmin kirjoitetut "sanat" on jonkun pilailijan keksimät!
- Hempuzo
Kaunis biisi. Aliarvostettu klassikko!
- J.M.
Parempi biisi kuin yksikään nyky-Yön tekeleistä.
- mielokj
Tässä oli nämä sanat
oi peni oi peni
miksi et kasvanut vaan pieneksi jäit.
Oi peni oi peni, vaimoni vihat niskaani vuoksesi sain.
Oi peni oi peni
Kuka nyt vainoani pani.
Oi peni oi peni
vaimoni vei kikkeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868