Peni

Tahtoisi tietää

Olisiko joku ystävällinen ihminen niin ihana, että laittaisi tänne Yön Peni- kappaleen lyriikat? Olisin moisesta kovin kiitollinen.
Kyseinen kappale on vuonna 1989 ilmestyneen Kaipaan luoksesi kotiin- sinkun b-puoli..

12

1088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O.L.

      Oli mulla koira
      Sen nimi oli Peni
      Mä sen kanssa leikin
      Se oli mun ystävä

      Oi Peni Peni
      missä oot
      tuu takas
      mun kainaloon

      KUlui pari vuotta
      Peni pois lähti
      Ei tullut takas
      nyt mä oon tähti

      Oi Peni,Peni...

      Aika kulunut on
      Peniä en muista
      mut joskus öisin
      en enää unta saa

      Oi Peni, Peni...

      Peni tuu takaisin

      • kappale..

        En ole ennen kuullut kappaletta..
        Kenen sanoittama? :)


      • Tahtoisi tietää
        kappale.. kirjoitti:

        En ole ennen kuullut kappaletta..
        Kenen sanoittama? :)

        Kiitokset O.L. sanoista.

        Sanoittaja on Mielosen Juha..


      • Ou nou
        Tahtoisi tietää kirjoitti:

        Kiitokset O.L. sanoista.

        Sanoittaja on Mielosen Juha..

        Mun kuuden vanha tyttö tekee suunnilleen samanlaisia "sanoituksia". Tai on ne vähän parempia


      • taas nähdään
        Ou nou kirjoitti:

        Mun kuuden vanha tyttö tekee suunnilleen samanlaisia "sanoituksia". Tai on ne vähän parempia

        että ei Yö-faneilla ole minkäänlaista kriittisyyden häivää. Kaikki on aina vaan niiiiiiiiin ihanaaaaaaa!!! No, sitähän se on kun turhamaiset akat pääsee vauhtiin. Ja kun sellaisille sitten tehdään vartavasten biisejä, niin eihän siinä voi muut kun päätään pyöritellä.


    • gipsonrock

      Mul on vähän sellanen kuva,että toi ei oo Peni biisin sanotus.Mul on sellanen mielikuva,että alkaa jotenkin tälleen."Kun kävelin mä kotiinpäin väsyneenä allapäin sain kutsun juhliin yllättäin jo riitti olo selvinpäin.."Hyvä kitararokkibiisi ihan.

      • O.L.

        Kyl toi on se oikea.


    • Nasse

      Eihän ne sanat noin mene, vaikka noi onkin paremmat sanat kuin oikeat. Näissä 'väärissä' sanoissa on asennetta ja on paljon kauniimpia. Kukakohan nää on keksinyt??? Onko nää sanat oikeesti jonkun artistin vai onko toi O.L. ite tehnyt ne??? Haluan tietää!!!!!!!!

      • yks yö fani

        Kannattaa ostaa yön uus levy Yön valoisa puoli. Siinä on tuo kappale Peni. Nuo aiemmin kirjoitetut "sanat" on jonkun pilailijan keksimät!


    • Hempuzo

      Kaunis biisi. Aliarvostettu klassikko!

    • J.M.

      Parempi biisi kuin yksikään nyky-Yön tekeleistä.

      • mielokj

        Tässä oli nämä sanat

        oi peni oi peni
        miksi et kasvanut vaan pieneksi jäit.
        Oi peni oi peni, vaimoni vihat niskaani vuoksesi sain.

        Oi peni oi peni
        Kuka nyt vainoani pani.
        Oi peni oi peni
        vaimoni vei kikkeli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe