mitenkähän iisalmen seutuvilta löötyskö sallaista naes seuroo varatulle miehelle.vaek vällujen välliin peuhaa tae vaekka ihan kengän pohjia kuluttaa kävelyn merkeissä!!ja voe laettoo ihan sähköökin tullee os:[email protected]!!!!
salloo!!!!
8
1596
Vastaukset
- Nimetön
Maailman yksi epäseksikkäimmistä asioista on savonmurre.
- mariz
tuo ei ollut kyllä ihan oikeeta savon murretta... no voenhan antoo tässä näätteen, että mitenkä se tämä savon murre männöö. kyllähän tämä tietennii soattaa olla epäseksikästäkii, voan makuasioestahan ee voe kiistellä. mutta oel se tuokii, kun varattu mies ehtii naesta. voe hyvän tähen. no semmosta kaet sitä voep sattua paremmissae piirissä.
- Pitää
Kutsua kriisiryhmä koolle ,saat varmaan traumoja savonmurteesta.
Et varmaan voi harrastaa seksiä enää kenenkään kanssa.
- löötyhän
sitä. Milloin ja mitenkä haluat?
- vaella
Elekee nyt sotkee asioeta koko aejan.
Ee oo kysymys murteesta vua immeenen haluaa vällyihisä jonnii eläväesen tae kävelemmää ramppoomaan seoraksee jonnii.
Jos oesit ollu vuan kävely seoroo vaella nii minä oesin lähtennä kun en yksin uskalla liikkua ilta pimmeessä ja päevällä en kerkii valosan aekana.
Nyt ku maenihit vällyistä nii en voe luppaatua kävelemmäänkää kanssas sen takia että jos aattelet sitten kuitennii että yhistettäs nämä molemmat haku toevees.
No kuitennii toevon tuloksekasta hakua ja mukavoo joolun oottamista. - kip kap
vaella kirjoitti:
Elekee nyt sotkee asioeta koko aejan.
Ee oo kysymys murteesta vua immeenen haluaa vällyihisä jonnii eläväesen tae kävelemmää ramppoomaan seoraksee jonnii.
Jos oesit ollu vuan kävely seoroo vaella nii minä oesin lähtennä kun en yksin uskalla liikkua ilta pimmeessä ja päevällä en kerkii valosan aekana.
Nyt ku maenihit vällyistä nii en voe luppaatua kävelemmäänkää kanssas sen takia että jos aattelet sitten kuitennii että yhistettäs nämä molemmat haku toevees.
No kuitennii toevon tuloksekasta hakua ja mukavoo joolun oottamista.moi.minulle kyllä kävis ihan pelkkä kävely seura kun olen sen verran laiska lähtemään yksin kävelylle että vetäjä/hoputtaja olisi paikallaan!!!
- kuopus
kip kap kirjoitti:
moi.minulle kyllä kävis ihan pelkkä kävely seura kun olen sen verran laiska lähtemään yksin kävelylle että vetäjä/hoputtaja olisi paikallaan!!!
nimittäin jos jonniimoista sutturata. helepolla antaavat, mitä nyt vuatiivat sittootumista ja rahhoo vastapalvelukseks. jottii, vuan harvat ne antaa pelekästä antamise ilosta...
- onnii
kuopus kirjoitti:
nimittäin jos jonniimoista sutturata. helepolla antaavat, mitä nyt vuatiivat sittootumista ja rahhoo vastapalvelukseks. jottii, vuan harvat ne antaa pelekästä antamise ilosta...
jonniimoesta..kuha lämpimä paskan tekköö nii se riittännöö. emmie tiiä saisha se nuamataalukkii olla vähä parempi ettee tarvihtis akkoo pimmeellä vuan taluttoo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261