OUTLOOK en osaa käyttää

avuton akka

miten ihmeessä saan sen toimimaan?voisko joku selostaa tarkalleen?kun tarviin "luotettavan s-postiosotteen ja nuo ilmaisjutut ei semmosia kuulema ole.

14

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäluotettavin

Monessa yrityksessä Outlook on poistettu turvallisuus syistä.

• Mie vaan
      • avuton akka

että saisin sen toimimaan?voihan prkle, luulis että se toimis automaattisesti kun on tuo nettiliittymä.
        en minä sitä muuhun tarte, yhteen paikkaan vaan ei tosiaan kelpaa nuo"ilmaissähköpostit"

• Mie vaan
        avuton akka kirjoitti:

että saisin sen toimimaan?voihan prkle, luulis että se toimis automaattisesti kun on tuo nettiliittymä.
        en minä sitä muuhun tarte, yhteen paikkaan vaan ei tosiaan kelpaa nuo"ilmaissähköpostit"

no useinmiten internet liittymän mukana tulee vähintään yksi sähköpostiosoite, jotka yleensä luokitellaan luotettavaksi koska asiakkaan henkilöllisyys on jossakin vaiheessa tarkistettu. Eli kenen liittymää käytät?

• ei tarvitse ostaa
        avuton akka kirjoitti:

Outlook ja Outlook Express ovat kaksi erillistä ja erilaista sähköpostiohjelmaa.

ADSL-nettiliittymän mukana sait kaupanpäälliseksi sähköpostin, sinun täytyy katsoa siitä operaattorisi kanssa tehdystä sopimuksesta sähköpostisi käyttäjätunnukset ja salasanat ja sitten teet sinne Outlook Expressiin sähköpostitilin, niin operaattoriltasi saamasi sähköposti alkaa toimimaan.
        Tarkemmat ohjeet löytyy operaattorisi nettisivustolta.
        Kun et raaskinut mainita kenen operaattorin nettiyhteytä käytät, olisit saanut täsmälliset ohjeeet Outlook Expressin käyttöön ottoon.

• avuton akka
        ei tarvitse ostaa kirjoitti:

Outlook ja Outlook Express ovat kaksi erillistä ja erilaista sähköpostiohjelmaa.

ADSL-nettiliittymän mukana sait kaupanpäälliseksi sähköpostin, sinun täytyy katsoa siitä operaattorisi kanssa tehdystä sopimuksesta sähköpostisi käyttäjätunnukset ja salasanat ja sitten teet sinne Outlook Expressiin sähköpostitilin, niin operaattoriltasi saamasi sähköposti alkaa toimimaan.
        Tarkemmat ohjeet löytyy operaattorisi nettisivustolta.
        Kun et raaskinut mainita kenen operaattorin nettiyhteytä käytät, olisit saanut täsmälliset ohjeeet Outlook Expressin käyttöön ottoon.

kyllä minä laitoin tänne että dna on se liittymä.

• JTB
        avuton akka kirjoitti:

kyllä minä laitoin tänne että dna on se liittymä.

Miten voit väittää että"kyllä minä laitoin tänne että dna on se liittymä."
        Tuossahan ne sun pari viestiäsi on,joista voit asian tarkastaa.
        Ääliömäisin viesti mitä olen aikoihin lukenut näillä palstoilla!

• avuton akka
        JTB kirjoitti:

Miten voit väittää että"kyllä minä laitoin tänne että dna on se liittymä."
        Tuossahan ne sun pari viestiäsi on,joista voit asian tarkastaa.
        Ääliömäisin viesti mitä olen aikoihin lukenut näillä palstoilla!

mä todella kirjotin sen viestin aiemmin, mut ilmeisesti hävis jonnekkin bittiavaruuteen, en tarkistanut että näkyykö se.

• Mie vaan
        avuton akka kirjoitti:

mä todella kirjotin sen viestin aiemmin, mut ilmeisesti hävis jonnekkin bittiavaruuteen, en tarkistanut että näkyykö se.

onko löytynyt dna:n sopimus papereista mainintaa sähköpostin käyttöön vaadittavista tunnuksista? (ts. vieläkö apua kaivataan?)

• avuton akka
        Mie vaan kirjoitti:

onko löytynyt dna:n sopimus papereista mainintaa sähköpostin käyttöön vaadittavista tunnuksista? (ts. vieläkö apua kaivataan?)

löysin sen sopparin..p...kele ei siinä oo mittää mainitaa osotteesta..ilmeisesti sitä ei sitten tullut liittymän mukana.enpä tajunnut tuota, kun oon aina nuita ilmaisjuttuja käyttäny:(

• BbB
        avuton akka kirjoitti:

löysin sen sopparin..p...kele ei siinä oo mittää mainitaa osotteesta..ilmeisesti sitä ei sitten tullut liittymän mukana.enpä tajunnut tuota, kun oon aina nuita ilmaisjuttuja käyttäny:(

Osoitteesi on muotoa käyttäjä[email protected]

Käyttäjätunnus löytyy sopparista, samoin salana.

Outlookin tilit ovat

tuleva posti (POP) mail.dnainternet.net
        lähtevä posti (SMTP) smtp.dnainternet.net

• avuton akka
        BbB kirjoitti:

Osoitteesi on muotoa käyttäjä[email protected]

Käyttäjätunnus löytyy sopparista, samoin salana.

Outlookin tilit ovat

tuleva posti (POP) mail.dnainternet.net
        lähtevä posti (SMTP) smtp.dnainternet.net

sainpas selville sen osoitteen..mutta kerro pian miten sen outlookin saan pelittämään?en ymmärrä, yritin räplätä sitä muttei onnistunut.

• täältä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe