Mikähän mun 93 vuosimallin Astras on vikana
ku siinä ei oo mitään vikaa,sillä on ajettu 240000
kilomeeteriä ,eikä siinä oo edes ruostetta
Mistä nää löytyy nää ooppelin haukkujat vai onko
mulla tosiaan niin hyvä säkä ollu näitten autojen
kanssa on ollut 3 ooppelia ,eikä ongelmia
87 ascona oli kyllä kova ruostumaan
on ollut myös muita merkkejä ,volvoa,saabia
nissan,bemarija ford,kaikki palvelivat
huonommin kuin opel
Mikä vikana
4
365
Vastaukset
- jakoremmi
onkos uudesta asti ollu? teikällä on ollu hyvä säkä auton kans/pitäny sitä hyvin(?) mulla itellä on ascona ja siinä on vikoja saman verran kuin sen ikäisissä yleensäkin.. opel on hyvä auto loppujen lopuksi mutta vitun vanha maine jaksaa vituttaa ja ihmiset muistaa.. :/ ooppeleissa on sitä paitsi äkäset koneet vai kiistääkö joku?!
- opel sucks
Puhut paskaa tai sulla tosiaan on käyny uskomaton säkä. Kannattaa lotota. Tiäks et kaikki nauraa sulle ja ne häpee sua ku ajelet sen ooppelin paskas kans pitkin kyliä.
Voimia ja jaksamista sinulle.- jakoremmi
millähän vitun rieskalla se sie sitte ajelet?
- jaska
No niin sieltähän sitä löyty taas yks ooppeli
vihaaja.En todellakaan puhu paskaa ei tarvitse
valehdella tästä asiasta,tää on joku muotijuttu
tullu ett on pakko haukkuu opelia ,vaik ei
tiedä autoista yhtään mitään.Todellakin on näin
että opeli on osoittanut minulle ainakin ,että
ei tarvitse merkkiä vaihtaa.Onko oma kokemuksesi
opelista joku vanha hoitamaton loppuunajettu
yksilö,vai onko sinulla kokemusta opelista
ollenkaan ei muuten hävetä yhtään ajaa opelilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844