ISO VALKEINEN KUOPIO

Kokemus

Täytyy myöntää että kaikkein paras tanssiparketti löytyy Kuopiosta Iso Valkeiselta!!Jätti parketti vetää isompiakin ihmismassoja ja siitä huolimatta pystyy tekemään(mahtuu)erilaisia kuvioita...AAH..nautintoa!!

6

1445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jivetär

Mie olen kuullut, että Iso-Vaaleen suuremman parketin katto on kovin matalalla... Ilma tahtoo kokeneiden mukaan loppua kesken ja paikalla käy lähinnä pariskuntia...

Miten on, oliko kaverin kanssa vai sinkkuna paikalla nautiskelemassa? Hyvä, jos on ollut hauskaa.

• vai mainosta?

Sori, mutta tekstisi kuulostaa lähinnä mainospuheelta. Oliskohan Isovalkeisen "jättiparketti" on n. 60-70m2, mutta kuitenkin pieni Kuopion ykköstanssipaikkaan Rauhalahteen verrattuna. Ainakin tiistaisin ei mahdu juuri kuvioita tekemään, seassa paljon kännisiä ja kävelyttäjiä. Tanssipaviljonki alakerrassa on sitten toinen juttu, mutta siellä ei ainakaan avajaisissa ilmastointi toiminut ja paikalla on viikonloppuisin lähinnä pariskuntia. En suosittele ilman evästystä...

• Hiillosmakkara

Ei Rauhanladessa mikään iso se parketti ole?
        Kyllä Iso-Valkeisessa on paljon isompi, mutta surkeempi silti.

• Eksynyt

mutta muuten koko tanssitila on kuin jossain bunkkerissa jorais. Ei ikkunan ikkunaa?
      Liian kaukana muusta kapakasta?
      Hirvee mesta minun mielestäni.

• Kokemus

Liian kaukana kapakasta...no huh huh...siis jotkut juo,mutta toiset haluu tanssia.ISO ERO,eiks vaan?No mielipiteitä on jokaisella.

• Velttolumpio
        Kokemus kirjoitti:

Liian kaukana kapakasta...no huh huh...siis jotkut juo,mutta toiset haluu tanssia.ISO ERO,eiks vaan?No mielipiteitä on jokaisella.

lisäksi älyttömät rappuset.
        Parempia tanssipaikkoja kyllä löytyy ihan Kuopiostakin.
        Rose on ihan o.k. vaikka ei ole kovin iso.
        Nyt, kun ovat satsanneet hieman orkestereihinkin perjantai-iltoina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen