kiitos halille ja severiinalle järjestämästänne pikkujoulusta.mulla ei eläessäni ole ollut noin mukavaa,vaikka junalla jouduin tulemaan ja matkaan meni aikaa.ei se matka ole este se vaan on hidaste.olen vasta ollut pari kertaa mukana,mutta tulen jatkossakin,jos ei pahempia esteitä tule.eipähän tule kotitontuksi kun edes kerran kuussa vaihtaa maisemaa.kiva kun myös näkee sen tosiasian,että nyt tietää kenen kanssa keskustelee ja vaikkei keskustelisikaan.kiitos kaikille muillekin jotka chatissa moikanneet ja jutelleet,varsinkin eräälle "miespuoliselle".tuntuu kivalta kun kaikki ovat miitissä kavereita eikä tuo koko tai ikä ratkase.ehkä me kaikki ollaan jo sen ikäsiä,ettei ole tarkotus muita loukata.tapaamisiin taas tammikuussa ja hyvää jouluaikaa kaikille myöskin tulevaa uutta vuotta,ehkä parempaa tai uusia kujeita,mitä kellekin.okei se tästä mutta kivaa oli ja varmaan jatkossakin.kivaa elämää ja tulevaisuutta uusille ystävilleni....
40+pikkujoulut
mittanti
1
1037
Vastaukset
- Jemmistiina-89
Joo sitä samaa. Oli tosiaankin kuva nähdä siellä. Toivon myös uusia ja pikaisia näkemisiaä
Terv. Jemistiina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024158
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1423745Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat703087Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431549Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271331Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211291Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191268Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321267Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1151098Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151033