kuinka anoreksia alkaa tai siis voiko se alkaa ilman kamalaa laihduttamista..?? mulla on sellanen ongelma että ruoka ei maistu ollenkaan ja aina ku tulee nälkä ni sitte ku meen jääkaapilta hakemaan ruokaa ja ku avan sen jääkaapin oven ni meinaa oksennus tulla.. sitte on pakko ottaa vaan jotain teetä tai mehua.. tätä on jatkunu jo muutaman viikon.. voisko tää olla vaan jotain ohi menevää vai eikai tällänen voi johta anoreksiaa.. oon laihtunut muutaman kilon ja mua pelottaa kauheesti että alan laihtuman lisää.. en haluu mikskään anorktikoks ja sen takii koitan aina väkisin välillä syödä jotakin.. onko kellään mitään neuvoja tai kokemuksia
Anoreksiasta
tytsy
1
524
Vastaukset
- qwerty
Älä nuhjaa himassa, vedä lenkkarit jalkaan ja juokse; jos kunto ei riitä, niin kävele pari tuntia ja avaa sitten jääkaapin ovi. Lisäksi unohda mehujen ja vesien lipittäminen, tee kaurapuuroa ja vedä sitä.
Tätä kun jatkat muutaman viikon, niin a-reksia häviää mielestä ja sinusta voi tulla ihan normaali ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925981
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262075Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764