En oikein noista laminaateista tiedä, mutta minkälaista olisi hyvä laminaatti, mitä ominaisuuksia sillä pitäisi olla ja missä hintaluokissa pyörii neliöhinnat?
Kiitos!
Mitä hintaluokkaa ja minkälaista on hyvä laminaatti?
4
1200
Vastaukset
- asterix
neliöhinnat noin 5,90 €/neliö - 30 €/neliö. Ota lukkoponttia, niin ei tarvi liimailla.Kulutusluokka joyain 23 tai 32 niin ainakin kestää. Ite voit päätellä onko laatueroja kontra neliöhinta...
- laminaatti/parketti
Mietin vaan tässä sitä, että talofirmalta tarjottiin laminaatteja lattiaan, saa maksaa maks. 30 euroa neliö. Periaatteessa jos löytäisi itse jostain hieman halvemmalla (mitään ihan halpaa ei oteta), niin kannattaisi ehkä hankkia se itse, noin 150 neliössä säästö olisi kuitenkin jo jonkinverran, jos vaikka saisi 25 ekeä neliö. Vai saako sillä hinnalla hyvää laminaattia?
- laminaattia
laminaatti/parketti kirjoitti:
Mietin vaan tässä sitä, että talofirmalta tarjottiin laminaatteja lattiaan, saa maksaa maks. 30 euroa neliö. Periaatteessa jos löytäisi itse jostain hieman halvemmalla (mitään ihan halpaa ei oteta), niin kannattaisi ehkä hankkia se itse, noin 150 neliössä säästö olisi kuitenkin jo jonkinverran, jos vaikka saisi 25 ekeä neliö. Vai saako sillä hinnalla hyvää laminaattia?
jo jopa käyttöluokkaa 33.
- Pergoon pettynyt
laminaattia kirjoitti:
jo jopa käyttöluokkaa 33.
Asensimme viime kesänä Pergon natural touch-laminaatin ja lähes päivittäin olen valintaa katunut. Hinta 36 euroa neliö, joten hinta ei todellakaan vastaa laatua. Tai kyllä se laminaatti varmaan kestää, mutta lasten vaatteet ei kestä laminaattia. Paritkymmenet housut kulunu puhki neljässä kuukaudessa ja sukkkapareja enemmänkin. Kun vauva vielä konttasi, varpaankynnet kuluivat olemattomiin, välillä vereslihalle asti. Puhtaaksi sitä ei saa
millään konstilla, vaan aina se on epäsiistin läikikäs vaikka puhdistamseen on käytetty ainoastaa Pergon omaa laminaattipesuainetta ja
Sinituotteen laminaattiliinoja ja pesuainelaimennos on tehty ohjeen mukaan. Älkää siis kukaan koskaan sortuko tekemään samaa virhettä. Odottelen tässä josko Pergon edustaja vaivautuisi viimein ottamaan yhteyttä, kun reklamaationi lähettämisestä on kulunut jo reilu kuukausi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184