Uskallatko?.. ;)))

Ottaa Miehen lemmikiksi.. ;))

Mies on saavuttanut lemmikkinä sellaisen suosion, kuin se helposti kesyyntyvänä ja miellyttävänä olentona ansaitseekin. Sillä onkin muihin suosittuihin lemmikkeihin, kuten koiraan, kissaan tai kultakaloihin verrattuna erinäisiä kiistattomia etuja. Monien miestä pitäneiden kokemukset ovat ollet niin myönteiset, että he suunnittelevat ottavansa empimättä nykyisen miehensä jälkeen, jälleen miehen lemmikikseen.

Miestä voi suositella jokaiselle naishenkilölle; mikä onkaan miellyttävämpää kuin töistä kotiin palatessa tavata kotiovellaan iloisesti häntäänsä heiluttava mies. Hyvin hoidettu, syötetty ja juotettu mies onkin kaunistus kodille.

Miehelle kelpaa tavallinen kotiruoka oivallisesti, eikä se juomienkaan suhteen ole nirso. Jotkut ovat saaneet miehensä juomaan jopa vettä ja se on todella edullista.

Mies on heti alkuunsa syytä totuttaa oksentamaan samaan paikkaan, mihin se toimittaa muutkin tarpeensa, siihen se yleensä oppii yhtä helposti kuin kissa. Vahinkojen sattuessa ei ole syytä ankaruuteen, vaan lempeä kärsivällisyys on tuolloin oikea asenne.

N.s. kesämiehen ottamista tulisi välttää. Kesän jälkeen hylätty mies villiintyy ja kyvyttömänä huolehtimaan itsestään se voi olla vaaraksi itselleen ja ympäristölleen.

Miehellä on vahva laumavietti ja se pyrkii muodostamaan ns. miesporukoita. Kuitenkaan ei ole syytä ottaa kahta miestä lemmikiksi samoihin tiloihin, koska tällöin ne alkavat ärhennellä tai uikuttaa. Sopivin sijoitusetäisyys on muutama kilometri.

Lapsiperheiden tulisi myös tarkoin harkita, onko heillä mahdollisuus pitää miestä jatkuvasti. Eräät mieslajit hermostuvat helposti lasten ilakoinnista ja ärsyyntyneenä karjahteleva mies on vastenmielinen ympäristölleen, joten voi vain suositella tällaisesta miehestä luopumista.

Mies oppii yleensä helposti koko joukon hauskoja temppuja, joita se mielellään esittää yleiseksi hauskuudeksi vieraille. Silloin se kertoilee juttuja Pikku- Kallesta, käyttelee latinankielisiä sitaatteja ja eräät yksilöt hoilottavat jopa venäjänkielisiä laulujakin. Tällöin on tietysti kysessä erittäin oppiva ja arvokas yksilö. Tuollaiset suoritukset tulisi ehdottomasti palkita ylimääräisillä herkkupaloilla ja silityksillä, joista mies erityisesti pitää.

Sitävastoin eräissä yksilöissä esiintyy taipumusta kertoa sota ja/tai kalajuttuja, tämä taipumus tulisi karsia heti alkuunsa lempeän tiukalla ankaruudella.

On huomattava, ettei erityistä veroa miehen pitämisestä ole säädetty, joten koiravaihtoehdon kanssa mies on varsin kilpailukykyinen.

Miehenpito on kaiken kaikkiaan vaativa, mutta erittäin antoisa harraste ja miesten emännillä on totta tosiaan loputtomiin hupaisaa kerrottavaa tavatessaan toisiaan.

Mukavaa viikonloppuu kaikille lemmikeille,
lemmikin hoitajille, sekä lemmikin hankintaa harkitseville.. :)))

16

1215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermu

tuollaisista tseksialoituksista. Kjäh!

• Etkö itse haluaisi olla,
        naista ovella vastassa,
        häntä pystyssä?.. ;))

• Jermu
        tanssitaanko kirjoitti:

Etkö itse haluaisi olla,
        naista ovella vastassa,
        häntä pystyssä?.. ;))

Nainen ovella vastassa häntä pystyssä..Mä sanoin, että tää on joku tseksiavaus taas ja johan mä olin oikiassa. Nyt se on vaan mennyt ihan sekavaksi...Naisillakin jo hännät pystyssä, kun ukko tulee duunista himaan...Jo on mennyt maailma mallilleen.

• Jermu kirjoitti:

Nainen ovella vastassa häntä pystyssä..Mä sanoin, että tää on joku tseksiavaus taas ja johan mä olin oikiassa. Nyt se on vaan mennyt ihan sekavaksi...Naisillakin jo hännät pystyssä, kun ukko tulee duunista himaan...Jo on mennyt maailma mallilleen.

Jermu.. nyt seisot, väärällä puolella ovee.. :DDD

• Jermu
        tanssitaanko kirjoitti:

Jermu.. nyt seisot, väärällä puolella ovee.. :DDD

Hännälliset naiset saakin jäädä oven toiselle puolelle. Olen itse mieluusti siellä sisäpuolella edelleenkin. Hah!

• Jermu kirjoitti:

Hännälliset naiset saakin jäädä oven toiselle puolelle. Olen itse mieluusti siellä sisäpuolella edelleenkin. Hah!

Niin, siellä missä seinät elävät.. ;))

• Vinkeistä,minulla on ollut lemmikkinä sama mies jo 20 vuotta ja äskeisen lukemani jälkeen koulutus on vielä pahasti kesken :)))Oiken mukavaa viikonloppua itsellesi!!!

• Ja, sopivasti silityksii.. ;))

Kiitti, samoin Sinulle.. :)))

• rintaäänellä voi sanoa,että kyllä toi kissa tai koira on kuiteski helpompi tapaus...:/

• Mut, mieskin on kiva silitettävä.. ;))
        Eiks niin?...

• tanssitaanko kirjoitti:

Mut, mieskin on kiva silitettävä.. ;))
        Eiks niin?...

ihan sanattomaksi...:))tai voihan sitä sanoa että ku se tottelee nii miksei...;)

• luettavaa!!!

toi yks urpo veti sänkyhommat mukaan, mutta eihän alkuperäisessä jutussa ollut mitään "seksististä.
      se tyyppi taitaa olla ite vaan kateellinen, kun ei osaa kirjoittaa yhtä hyvin= ei leikkaa korvien välissä.

täytyy olla aivan superhyvä mielikuvitus, että pystyy keksimään näin hyviä juttuja.

suuret kiitokset mainiosta jutusta

p.s oma "lemmikkini" on tosi hyvin koulutettu

• Jermu

ja oon hirmu kateellinen sinullekkin, kun uskalsit reilusti kertoa tämän totuutesi.
        Huahahahhahahahaaaa.
        Huomastitkos muuten, että avaaja osasi ottaa asioita hjuumorilla..Huomasitkos?
        Ai, että tää on taas helppoa.

• Mie kopsin sen ja laitoin luettavaksenne.. ;)

• kalle-p

Nainen lemmikkinä ..

Tervetuloa lemmikkipalstalle. Tällä kertaa aiheenamme on tuo lähes joka kodista löytyvä kesy peto, nainen. Nainen ei ole seuralaisista ihan siitä helpoimmasta päästä, ja sen hankintaa kannattaa miettiä pitkään ja hartaasti, varsinkin jos ei ole aikaisempaa kokemusta esim. kissan tai koiran hoidosta. Naisen pitoon sisältyy paljon vastuuta ja kalliiksikin se tulee. Aivan turhaan usein näkee irrallaan juoksentelevia naisia, jotka omistaja on hyljännyt, kun naisen hoito on osoittautunut ylivoimaisen vaikeaksi.
      Naisesta tunnetaan satoja eri rotuja. Kun on päättänyt hankkia naisen, täytyy miettiä millainen on sopivin. Pentu vai täysikasvuinen?
      Rotunainen vai tavallinen kotinainen?
      Pitkäkarvainen vai lyhytkarvainen?

Rotunaisen luonteen tietää melko hyvin ennakolta. Kukin valitkoon sellaisen rodun, jonka arvailee parhaiten mukautuvan elämäntyyliinsä.
      Jos tuntuu, ettei hienoa rotunaista uskalla laskea pihalle, kannattaa valita tavallinen kotinainen. Joskus nainen valitsee itse kotinsa saapumalla ovelle ruokaa vaatimaan.

Pentu vaatii paljon huomiota ja on opetettava sisäsiistiksi.

Jos omistaja on paljon poissa, kannattaa harkita kahta naista. Ne pitävät seuraa toisilleen ja tekevät vähemmän pahojaan.

Jos naista haluaa käyttää näyttelyissä, sitä on hoidettava erityisen huolellisesti. Valioluokan näyttelynaisen pitäminen vaatii melkoisesti aikaa ja rahaa.

Kun on hankkinut mieleisensä naisen, sille täytyy osoittaa huomiota erityisen paljon alkuvaiheessa, eikä vain jättää sitä kotiin ulisemaan, kun rilluttelee kaupungilla. Myöhemmin nainen toki oppii itsenäisemmäksi, jopa siihen pisteeseen saakka, että tekee itse ruokansa. Onpa joidenkin sirkusnaisten nähty jopa ajavan autoa ihan itse! Nainen kannattaa alussa ottaa omistajan sänkyyn nukkumaan, ettei se tunne oloaan yksinäiseksi.
      Myöhemmin se saattaa tehdä itselleen pesän olohuoneen sohvalle, mutta ei kannata huolestua vaikka se ei tekisikään.
      Toisaalta pörheä ja lämmin nainen on ihan kotoisa jalkopäässä tuhistessaan.

Naiselle sopii ihan tavallinen ihmisruoka, tosin se voi joskus olla haluton sitä syömään. Naiset vetäisivät mieluiten karamellejä ja leivoksia ja muuta epäterveellistä moskaa, vaikka se ei ole niille hyväksi. Tässä asiassa täytyy vain olla jämäkkä ja syöttää naiselle riittävästi rehellistä sapuskaa, kuten nuudeleita ja sipsejä. Samoin juomapuolella: Naiset ovat erityisen mieltyneitä siideriin ja muihin imeliin litkuihin, ja niille täytyisi juottaa myös olutta, ihan vitamiininsaannin kannalta.

Naiset kiintyvät omistajaansa, ja saattavat joskus innostua hinkkaamaan häntä vasten. Naiset kannattaa pitää tyytyväisinä, että niiden turkki pysyisi kiiltävänä ja tuuheana. Tyydytetty nainen kehrää onnellisena jalkopäässä, kun taas tyydyttämätön on äkäinen ja hajottaa paikkoja ja
      näykkii omistajaa. Jo satoja vuosia on ollut hyväksyttävää olla seksuaalisessa kanssakäymisessä myös naisen kanssa. Siinä ei ole mitään hävettävää, ja vain takapajuisimmat hihhulit enää paheksuvat sitä.

Nainen ääntelee kymmenillä eri tavoilla, mielialasta riippuen. Se mouruaa, kiljuu, ulvoo, naukuu, haukkuu, vikisee, murisee, ärisee, pörisee ja saattaapa joskus röhkiäkin. Naisen ääntelyä on varsin helppo tulkita sen onomatopoeettisuudesta johtuen, mutta viisaimmat naiset saattavat olla kyllin viekkaita hämäämään ihmistä: Ensin ne kehräävät, mutta kohta kynsivät silmät päästä.

Nainen pitää kulutushyödykkeistä ja leluista. Naiselle täytyy antaa tarpeeksi virikkeitä, että sen mielenterveys säilyy. Sille voi esimerkiksi antaa rahaa ja lähettää sen tuhlaamaan. Siitä monet naiset pitävät erittäin paljon! Jos rahaa ei satu olemaan tuhlattavaksi asti, voi naiselle antaa vaihtoehtoisesti luottokortin (mielellään naapurin tai sukulaisen).
      Aika halvalla pääsee myös, jos kouluttaa naisen tekemään itse vaatteitaan.
      Naisenkoulutuslaitoksia on nykyään joka puolella ja niitä pidetään ihan hyödyllisinä.

Vaikka nainen olisi tuhma, ei sitä saa lyödä. Vittuile sille tiukassa sävyssä. Pieni näpäytys kuonolle kahdella sormella saattaa myös tehota.
      Jos nainen ei vieläkään usko, uhkaile kieltäytyä seksuaalisista palveluksista. Tämä yleensä tehoaa pahimpaankin äkäpussiin. Vain äärimmäisissä tilanteissa tulisi käyttää julmia keinoja, kuten shoppailukieltoa tai idolien pilkkaamista. (Muista kuitenkin nämä neljä sanaa: Ville Valo on homo.)

Naisen sairastuessa se tulisi viedä asiantuntijalle, mutta näihin ongelmiin voi puuttua kotonakin:

Liikalihavuus: Johtuu yleensä liiasta ravinnosta ja liikunnan puutteesta.
      Pahasti ylipainoisella naisella on suuri roikkuva vatsa, se hengittää työläästi ja pysyttelee mieluusti sohvalla. Kerro sille, että kaupungin toisella puolella on H&M:n alennusmyynti. Näin nainen saa liikuntaa.
      Ikävä kyllä tämä onnistuu vain kerran päivässä.

Liikalaihuus: Kerro naiselle, että kurvit kiihottavat sinua. Jos muu ei auta, sido nainen sänkyyn ja syötä väkisellä suppiloa apuna käyttäen. Tämä vaiva on onneksi suhteellisen harvinainen.

Turkki on huonokuntoinen ja eloton: Tähän auttaa yleensä reipas pökkiminen.
      Masennus: Sama kuin yllä.
      Hyperaktiivisuus: Kunnon hässintä rauhoittaa.
      Himo katsoa Kauniita ja rohkeita: Bylsintä.
      Puheripuli: Ensin pökkimistä, sitten hässimistä ja lopuksi kunnon bylsintä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5585
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2966
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2624
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1986
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1449
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe