on pitkä??itsellä näyttää normi kierto olevan 38-ainakin 2 kerta peräkänää täsmälleen sama pvä pilerien lopettamisen jälkeen...ovulaatiolaskuri käskee lekurille mennä,jos kierto noin pitkä ja ovulaatioo ei välttämättä tapahdu.
Itsellä ainakin luulen vahvasti tapahtuvan!
Kuinkas siellä??
Ovuloitko vaikka kiertosi
3
549
Vastaukset
- ...
Vierailen odotuspuolelta... Raskaaksi tuli toisesta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen ja meillä tärppäsi kierrosta joka oli 43 päivää.
- dum
mistä tiesit, että kierto missä raskauduit oli 43 päivää? Eikö sen kierron pituuden tiedä vasta sitten kun menkat tulee, ja jos raskauduit niin eihän niitä menkkoja silloin tullut...
- että...
dum kirjoitti:
mistä tiesit, että kierto missä raskauduit oli 43 päivää? Eikö sen kierron pituuden tiedä vasta sitten kun menkat tulee, ja jos raskauduit niin eihän niitä menkkoja silloin tullut...
Itse tulin raskaaksi pitkästä kierrostani (35-37pvää) huolimatta kolmannesta yrityskierrosta.
Itse tiedän kierron pituuden siitä, että minulla oli selkeitä ovulaatiokipuja n. 14 päivää ennen oletettujen kuukautisten alkamista. Silloin puuhailtiin, eikä siinä kierrossa lempeä harrastetukaan kuin tuon yhden ainokaisen kerran, joten ei tuo hedelmöitysajankohta voisi paljon selkeämmin tiedossa olla:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760