Mulla ollut volkkari, honda, toitsi ja nyt Bemari. Nuo edelliset on ihan räppänöitä tähän viimeiseen verrattuna. Bemussa ihanat ajo- ominausuudet ja turvallisen oloinen auto. Mukavasti vääntöä moottorissa ja jne.. voisin kehua bemua vaikkas kuinka koska se on yksinkertasesti PARAS! Mukavasti saan katseita kun ajelen sillä.. =) Enään en räppänöitä laita.
Bemusta!!!
23
2941
Vastaukset
- ParasTietäjä
Bemu on yksinkertaisesti PASKIN! Niin ja saat varmaan katseita, mutta homopojilta.
- Suski-25
Sinäpäs tunnut tietävän mistä ne puppelit pitää.. taitaa olla sulle aika henkilöhtainen jutska! ;) Oot mahtavan kateellinen ihminen, jatka samaa rataa =)
- ParasTietäjä
Suski-25 kirjoitti:
Sinäpäs tunnut tietävän mistä ne puppelit pitää.. taitaa olla sulle aika henkilöhtainen jutska! ;) Oot mahtavan kateellinen ihminen, jatka samaa rataa =)
..en ajakaan Bemarilla. Joten noita sun ongelmia mulla ei siis ole.
- just
vai paras!!! Buahahaa!!! :)
Taitaa"Suskilla"tulla pissiä kakkia
housuun talvi kelillä jos otat sen
luiston eston pois liukkaalla!!! =D
Siinä sulle sitä"ajo-ominaisuutta"
kerrakseen! ;)Voiko"luikerompaa"autoo
olla ku bemari? hehe... - katseltavaa
..nainenja bmw...=))))
- ParasTietäjä
..se nainen.
- Suski-25
Tää on Bemujen sivu ja mä tahdoin vain kertoa tänne mun fiilarit tästä k.o autosta. Jos joku ei merkistä diggaa niin mitä se täällä tekee?
Tää auto sopii mulle loistavasti. Oisko fiksua samoin ajattelevaa kaveria...? ;)- ParasTietäjä
..löytyy sulle paljon bemu kavereita.
- ile
tosiaankin näillä bemu sivuilla.
Mutta se on hyvä, että oot löytänyt itsellesi sopivan loistavan ajopelin ja merkkikin on vielä kohdallaan mun mielestä.
Kavereita varmasti löytyy monia, tai no ainakin yksi samoin ajatteleva.. ;)
- ON..
..teiden KUNKKU!!!
- Jaska.
Bemu on terästä, muut tulee perästä, läl, läl, läää
- ParasTietäjä
..kenestäkään ohi. Rätti sitikankin ohittaminen tekee vaikeaa.
- Vittuilija!
on perseestä!Jotain M5:sta voi sanoo autoksi,muut on riisikuppeja..huonoin auto muuten mikä mulla on ollut nii on edellinen 330d vuodelta 2001.Vitun romu että tuli kalliiksi,nykyisin ajan uudella 98k€ maksavalla mersulla.
- heheheh!
Vittuilija! kirjoitti:
on perseestä!Jotain M5:sta voi sanoo autoksi,muut on riisikuppeja..huonoin auto muuten mikä mulla on ollut nii on edellinen 330d vuodelta 2001.Vitun romu että tuli kalliiksi,nykyisin ajan uudella 98k€ maksavalla mersulla.
hehheehheheheheheheh! =)
- hfghfhg
Sinun -91 saksantuonto 318 huippu ajettava, turvallinen..... HAHAHAHAHHAHAA ei helvetti!
- just
...muuta!!! ;) menee sinne just mihkä perse näyttää!!! =) iha helevetin "turvallisia" noi kolmi sataset talvella!!! =))) joo joo...osataan ajaa"perse"luisussa...nii nii...itellä kokemusta takapotkuista muistaki...vaa bemu vei"negatiivisella"tavalla voiton kyl =/ kesällä iha jees...mut nii....jos auton ostaa,nii pitäähä sil talvellaki ikävä kyl pystyy ajaa sillee ettei tarvi miettii mitään"että kummalle puolelle se perse tällä kertaa pakenee ku motarin rampis kiihytetään" alkaa turvallisuus loppuu siinä vaihees/ollaan"autojen jaloissa" ;)
- hahahaha
JOO O..uskon että ennen sinulla on ollut jokin wv jetta vm 86, sitten sinulla on ollut ehkä civic vm 89 ja corolla vm 90, nyt kun olet saanut allesi sen vm 93 olevan e36 bemarin tai 91 mallisen 520:sen, niin uskon kyllä että se voi olla paremman tuntuinen kuin edellä mainitut. Muista silti että uusi corolla, civic tai jetta ovat täysin eri planeetalta kuin sinun vanha bemarinlavettisi. Katseet ovat luultavasti juuri sellaisia, että tuossa menee taas joku kusipää vanhassa bemarissaan, joka luulee sen olevan maailman paras auto. Nämä naurettavat mulkut saavat hymyn minunkin huulilleni.
- Vertailua
Mistäköhän johtuu?? Meidän perheessä on 2004 mallin Avensis, sekä -95 vuoden 525i Bemari, ajettu 300 000, niin BMW on huomattavasti parempi ajaa ja todella paljon hiljaisempi.
Usko tai älä. Kannattaisi sinunkin joskus kokeilla.
Autojen ajettavuudessa on viimeisen kymmenen vuoden aikana tapahtunut aika vähän muutoksia, jos verrataan normaalia maantieajoa.
Molemmat ovat myös olleet yhtä luotettavia, koska kumpikaan ei ole koskaan jättänyt tielle, eikä ole ollut mitään ongelmiakaan.
BMW on paljon vakaampi maantiellä. Avensiksen suurin heikkous on yliherkkä ohjaus. Puuttuu ns. tuntuma. Kaupungilla taas Avensis on kevyempi käsitellä, mutta ei Bemarikaan mikään raskas ole.
Todella ihmeellistä muuten miksi tulet tänne avautumaan?? Outoa. Taitaa kuitenkin jollain tavalla liittyä kateuteen. Jos et ole kateellinen, niin sinulla on kova pätemisen tarve. Et muuten edes kommentoisi millään tavalla.
No se on sinun ongelmasi. Minä ajan kuitenkin tyytyväisenä Bemarilla ja Avensiksella. - että...
Vertailua kirjoitti:
Mistäköhän johtuu?? Meidän perheessä on 2004 mallin Avensis, sekä -95 vuoden 525i Bemari, ajettu 300 000, niin BMW on huomattavasti parempi ajaa ja todella paljon hiljaisempi.
Usko tai älä. Kannattaisi sinunkin joskus kokeilla.
Autojen ajettavuudessa on viimeisen kymmenen vuoden aikana tapahtunut aika vähän muutoksia, jos verrataan normaalia maantieajoa.
Molemmat ovat myös olleet yhtä luotettavia, koska kumpikaan ei ole koskaan jättänyt tielle, eikä ole ollut mitään ongelmiakaan.
BMW on paljon vakaampi maantiellä. Avensiksen suurin heikkous on yliherkkä ohjaus. Puuttuu ns. tuntuma. Kaupungilla taas Avensis on kevyempi käsitellä, mutta ei Bemarikaan mikään raskas ole.
Todella ihmeellistä muuten miksi tulet tänne avautumaan?? Outoa. Taitaa kuitenkin jollain tavalla liittyä kateuteen. Jos et ole kateellinen, niin sinulla on kova pätemisen tarve. Et muuten edes kommentoisi millään tavalla.
No se on sinun ongelmasi. Minä ajan kuitenkin tyytyväisenä Bemarilla ja Avensiksella.2.0 tai 2.4 moottorilla varustettu avensins on parempi ajaa kuin vanha bemarisi. 1.6 ja 1.8 moottoreissa on sähköinen tehostin ja isommissa on hydraulinen. hydraulinen toimii paljon paremmin monien mielestä.
- Nimim kokemusta on
että... kirjoitti:
2.0 tai 2.4 moottorilla varustettu avensins on parempi ajaa kuin vanha bemarisi. 1.6 ja 1.8 moottoreissa on sähköinen tehostin ja isommissa on hydraulinen. hydraulinen toimii paljon paremmin monien mielestä.
Koska mulla on siinä hydraulinen tehostin. BMW pieksee mennen tullen Avensiksen ajettavuudessa maantiellä. Kaupunkiajossa Avensis vetää pidemmän korren.
- 500
Samoilla linjoilla ollaan. On ollut mersua, ladaa, japsiautoja, mutta BMW:n ominaisuudet ovat lyöneet kaikki edellä mainitut.
Todella hyvä ja tukeva ajaa. BMW maksaa, siitä kateus. Ostin aikoinaan uuden BMW:n, joten kokemusta on siitäkin.
BMW:n omistajia koetetaan mollata jopa väittämällä heidän olevan huonoiten tien päällä ajavia. Ratin takana olevia kusipäitä löytyy joka merkistä.
Paljon täällä myös pikkupojat kirjoittelee, kun ei ole muutakaan tekemistä ja eivät tiedä autoista muuta kuin, että niissä on neljä pyörää.
Luoja paratkoon, jos joitakin kirjoituksia täysi-ikäiset kirjoittaisivat...Suomen tulevaisuus ei kyllä ruusuiselta näyttäisi!
No..onhan sitä lahopäilläkin oikeus laukoa mielipiteitään. Ja joku sellainen varmaan heti kommentoi tätäkin, kun ei ole muuta elämää.
Nauti BMW:stäsi ja liity BMW Clubiin!
Mukavia ajokelejä! - Bemukka
sopii meile homoille ja teille 80 vuotiaille.
- on alla
Riippuu mikä bemari on alla jos se on E30:n bemari niin se on ihan paska. Samanlaisia koliskoja kaikki E30 bemarit ovat ja varustelultaan yleensä todella huonosti varustettuja
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261