Serkkupoika oli kai n.5v, kun hääjuhlassa joku tädeistä kysyi pojalta, että meinaatkos sinä mennä naimisiin joskus. Serkkuni vastasi tähän, että kyllä, jos siellä saa jätskiä! Luuli sitä joksikin paikaksi:D
Minä olin 6 vuotiaana kova valehtelemaan. Kerhotädille väitin naapurissa asuvan pikkuserkkuni olevan siskoni, eväänä ollut voileipä oli mukamas ruotsalaista (se oli oululaisen jälkiuunia), puku, joka minulla oli kerhon kevätjuhlassa oli mukamas amerikasta (kerhokaverillani oli tätinsä amerikasta tuoma mekko ja tottahan minullakin piti sitten olla).
hauskoja muistoja
4
9785
Vastaukset
- tapahtui
Olin flunssa-aalon ollessa pahimmillaan käynyt nuorimmaiseni kanssa lääkärissä. Antibioottikuurin hän sai. Kun jonotimme sitä apteekissa noin 20 muun flunssan jälkitaudeista kärvivän kanssa. Yksi jonottajista oli ns. lyhytkaskuivuinen, "käpiö" kuten kansansuussa heitä nimitetään. Tyttäreni huomasi tämän lyhytkasvuisen aikuisen. Silloin hän kajautti suureen ääneen:"Äiti, kato! Toi pikkupoika on kasvanut jo isiksi!"
- mc..
Ei ole oman muksun tokaisi,mutta erän tunnetun ihmisen mukula kysyi sodan kynnyksellä jenkeissä."isä" Niin.Mitä on sota?
Se on semmoista juttua että tuolta lähtee satatuhatta ihmistä pyssyjen kanssa meitä kohti ja meiltä lähtee yhtämonta aseiden kanssa heitä kohti,sellaista on sota,sitten ne vain yrittävät tappaa toinen toisiansa.
-Jaa,vai että sillee.
MITÄ JOS SE TOINEN EI TULE OLLENKAAN PAIKALLE?- Ricda
Olin käymässä veljen tyttäreni kanssa (olen 11 v ja veljeni 25 v) kaupassa. Olin matkalla kertonut että nykyään jopa euro on kallista. No, kuljimme ympäri kauppaa, ja olin vähällä mennä sekaisin hyllyistä. Yhtäkkiä tyttö katosi näkyvistä. Etsin tätä, ja kun en lopulta löytänyt, menin hädissäni kertomaan tapahtuneesta kassamyyjälle. Myyjä katsoi minua ihmeissään, ja lupasi lähettää myymälä etsijän paikalle. Minä tein äidin pyytämät ostokset loppuun. Kun tulin viimeisen hyllyn viereen, näin tytön levittäneen jauhoja, soodia, sokeria, ja vaikka mitä eineksiä ympäri lattiaa. Myymäläetsivä oli paikalla. Tyttö selitti kun viimein pääsimme kovan siivous-urakan päästä kaupasta pois, että, oli etsinyt hintalappua pakkauksesta, jotta olisin voinut näyttää tytölle, mikä oli euro ja mikä markan kuvio ja mitä luku tarkoitti. Vähän nolotti sen jälkeen.
- Itse 25v
Ricda kirjoitti:
Olin käymässä veljen tyttäreni kanssa (olen 11 v ja veljeni 25 v) kaupassa. Olin matkalla kertonut että nykyään jopa euro on kallista. No, kuljimme ympäri kauppaa, ja olin vähällä mennä sekaisin hyllyistä. Yhtäkkiä tyttö katosi näkyvistä. Etsin tätä, ja kun en lopulta löytänyt, menin hädissäni kertomaan tapahtuneesta kassamyyjälle. Myyjä katsoi minua ihmeissään, ja lupasi lähettää myymälä etsijän paikalle. Minä tein äidin pyytämät ostokset loppuun. Kun tulin viimeisen hyllyn viereen, näin tytön levittäneen jauhoja, soodia, sokeria, ja vaikka mitä eineksiä ympäri lattiaa. Myymäläetsivä oli paikalla. Tyttö selitti kun viimein pääsimme kovan siivous-urakan päästä kaupasta pois, että, oli etsinyt hintalappua pakkauksesta, jotta olisin voinut näyttää tytölle, mikä oli euro ja mikä markan kuvio ja mitä luku tarkoitti. Vähän nolotti sen jälkeen.
Ricda, luin monta kertaa kirjoituksesi. En voi kun ihmetellä, miten hyvin kirjoitat 11-vuotiaaksi. Oikeinkirjoitus ja välimerkit hyvin pitkälti paikallaan, hyvin johdonmukainen kerrontatyyli, monipuolista kieltä... Aina ei aikuisetkaan osaa kirjoittaa noin oikein, ja selkeää ja rikasta kieltä. Onnea sinulle elämän polulle!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770