ihan vaan tiedoks niille lapsettomille pennuille joilla ei ole mitään hajuakaan mistään asiasta esim, amwaysta. mikä siinä on ku aina täytyy mollata rehellisiä yrityksiä onhan se tosi että on myös huijari yrityksiä mut ottakaa asioista ensin kunnolla selvää ennenkuin rupeatte puhuun niistä.Miksei kukaan mollaa esim, teliasoneraa,postia,anttilaa,unicefiä joka on muuten yhteistyössä amwayn kanssa (mahtavaa),ake,yms.Alla on lista suomen suoramarkkinointi liikkeiden jäsenistä.
kannattaa tsekata ja miettiä mitä puhuu.kiitos
SSML:n jäsenyritykset, lista / Members
A-Katsastus Oy
A-lehdet Oy
ACC Group
ACE Insurance S.A.-N.V.
ACN Communications Finland
ADM-Telemarkkinointi Oy
Adsek Oy Ab
Ahtiainen H. ja R Ky
AIG Europe S.A. sivuliike
Ajoneuvohallintokeskus/ AKE / viestintäpalvelut
Aller Julkaisut Oy
Amway Finland
Analytic Direct Communication ADC Oy Ab
ANTTILA Oy Postimyynti
Apilanlehti Oy - Klöverbladet Ab
AquaSource Oy
Ari Ahola Oy
Asianajotoimisto Heinonen & Co Oy
Asianajotoimisto HH Partners Oy
Asianajotoimisto Krogerus & Co. Oy
Asianajotoimisto Luostarinen, Mettälä, Räikkönen Oy
Atelier Goldner Schnitt Oy
Aurinkomatkat Oy - Suntours Ltd
Avon Cosmetics Finland Oy
Banzai Direct Marketing
Biltema Oy
Bob Helsinki Oy
Bong Suomi Oy
Bonnier Publications Oy
C-W Agencies INC.
Canon Oy
Capgemini Finland Oy
Carat Finland Oy
Cellbes Postimyynti Oy
Asiakassuhdetoimisto Circus Oy
Coinsider Group
CR-Keskus Oy
Creator Grey Oy
Dagmar Oy
Markkinointiviestintä Dialogi Oy
Diners Club Finland Oy
DM-Database Oy
DM Solutions Oy
Dream Creaters Oy
Dun & Bradstreet Finland Oy
Edita Prima Oy
Efektor Oy
Egmont Kustannus Oy Ab
ElisaCom Oy
Ellos Home Entertainment Oy
Eniro Finland Oy Ab
Erweko Painotuote Oy
Esan Kirjapaino Oy
eShop Suomi Oy
Eurobasic Marketing AB
EURO RSCG 4D
Evia Finland
Excellent Finland Oy
Experian Oy
Family Inc. Relations Oy
Fennia Ryhmä
Finnair Oyj
Oy Findexa Ab
Finnet-Liitto ry
Finnish Online Oy
Finnmail Oy
FlyerOne Oy
Fonecta Oy
Forever Living Products Scandinavia AB
Forma Publishing Group Oy
Golden Neo-Life Diamite International Oy Ab
Grey Direct & Digital
H & M Rowells Ab
Haléns Postorder Ab
Handelsbanken Rahoitus Oyj
Hansaprint Oy
Hedi Oy Ab
Heimo Consulting
Helsingin Messut Oy
Helsinki Televisio Oy
Hengitysliitto Heli ry
Herbalife Europe Limited
Hobby Hall Oy Ab
Holiday Club Finland Oy
HomCare Finland Oy
Home Entertainment Finland Oy
Hyvät Lehdet RSM Oy
Hööks Hästsport Ab
I.C.M.I Oy
IDEA Development ID Oy
If Vahinkovakuutusyhtiö Oy
Ifi Oy
IHME Toimisto Oy
IIR Finland Oy
iittala Oy Ab
Informatum Oy
Instru Optiikka Oy
Itella Suomi
JWT Helsinki
Kauppalehti
Kenobitti Oy
K-Plus Oy
Konepiste J. Oja Oy
Kontakti.net Oy
Kustannus Oy Kotimaa Kotimaan kirjakerho
Kustannusosakeyhtiö Otava
Lehtipalvelu Pirjo Rantala Oy
Lehtitilaajapalvelu Ritva Anttila Oy
Letterbox - LB Distribution Finland Oy
Liisa Vanhala Oy
Lindell Oy Ab
Litoset Oy Ab
Lowe Forever Oy
LR International Finland Oy
Luottokunta
Maailman Luonnon Säätiö WWF / Nooan Arkki Oy
Maataloustuottajain Palvelu Oy
Mail Service Oy
Mainostoimisto Konsepti Oy
Mainostoimisto Pälikkö
Mary Kay Nordic / Lesley Cosmetics AB
ME Biocosmetic Oy
MediaPex Oy
meiller Lithorex Oy
Metsäkustannus Oy
Metsäliitto Osuuskunta
MicroMedia Oy
Midas Touch Oy
Mikebon Oy
Mobile Avenue Finland
MTKL Vireä Mieli Oy Ab
MTV Oy
Nature's of Scandinavia
Neste Markkinointi Oy
Nikolex Oy
Nonprofit-palvelut Oy
Nordea Henkivakuutus Oy
Nordea Pankki Oyj
Nordea Rahoitus Suomi Oy
Nordic Moneta Oy Ab /Rahapaja Moneta
Oriflame Oy
Osuuspankkikeskus Opk
Panda-myynti
Partylite Oy
Pasamyynti Oy
P&D Partners Oy
Planeetta 10 Oy
Pohjola
Polartop Oy
Posten på Åland
Postimerkkikeskus
POSTITUSPOJAT Oy
Postlink Oy Tampost
Prendimi Markkinointi Oy
ProffCom Finland Oy
ProMail Oy
Protone Oy
Publicis Dialog Oy
Rapp Collins Oy
Redcats Oy
Sales Energy Consulting SEC Oy
Sampo-Pankki Oyj
Sandvik AS
Sanoma Magazines Finland Oy
SAS Institute Oy
Satama Interactive
Satunallet Verkosto Oy
Satusiivet Oy
Scandinavian Airlines System (SAS)
Scandinavian Telemarketing Oy
Schenker Express Oy
Sentraali Oy
Shandy Finland Oy
Sisäsuomi Oy
Smart Contact Oy
SOK
Song Communications Oy
Sulake Labs Oy
Suomalainen Kirjakauppa / Lukiolaisten Kirjakauppa Oy
Suomen Allergiaterveys Oy
Suomen AMT Oy
Suomen Asiakastieto Oy
Suomen Ilmakuva Oy
Suomen Lego Oy Ab
Suomen Matkatoimisto Oy
Suomen Messut Osuuskunta
Suomen Numeropalvelu Oy
Suomen Posti Oyj
Suomen Punainen Risti
Suomen Suoramainonta Oy
Suomen Telepalvelu Oy
Suomen Unicef
Suoramarkkinointi Mega Oy
Suorayhtiöt Oy
Suuri Suomalainen Kirjakerho Oy
System 3000 Oy
Taivas Ego Oy
Talentum Media Oyj
Tapiola-ryhmä
TDC-Hakemistot Oy Blue Book
Teleperformance Finland Oy
TeliaSonera Finland Oyj
Tequila\
TGM - Target Group Management Oy
TietoEnator Oyj Suoramarkkinointipalvelut
Tikka Communications Oy
Tilastokeskus
Tupperware Nordic A/S
Turotim Oy
Turun Kirjekuoritehdas Oy
TV-Shop Home Shopping Oy Ab
Valitut Palat - Reader's Digest Oy Ab
Vectia Oy
Veho Group Oy Ab
Veikkaus Oy Ab
Vesterålens Naturprodukter Oy
Viestintävirasto / TV-maksuhallinto
Viherpeukalot Oy
Volvo Auto Oy Ab
Väestörekisterikeskus
Weilin Göös Oy
Werner Söderström Osakeyhtiö/ Suoramarkkinointi
Willow Tree Press S.A / Analytic Direct Communication
WM-Data Novo Oyj
Wrange Oy Ab
Xtract Oy
Yhtyneet Kuvalehdet Oy
Young & Rubicam Finland / Wunderman
Yves Rocher Finlande Oy
asiasta tietävä
16
11714
Vastaukset
- huolestunut huolestunut
Sinä olet myös yksi Amway-uskovista? Huolestuttavaa!
- $$$$
ikävä kyllä pakko olla kun on platina taso takana
- Kapu
$$$$ kirjoitti:
Nyt lopetan nämä lehdenmyynti työt ja alan tuohon.Olen varmaan heti pian pyramidin huipulla koska nytkin olen tiimipäälikkö.Ilman koulutusta ja sen kummempaa älyä.
- $$$$
Kapu kirjoitti:
Nyt lopetan nämä lehdenmyynti työt ja alan tuohon.Olen varmaan heti pian pyramidin huipulla koska nytkin olen tiimipäälikkö.Ilman koulutusta ja sen kummempaa älyä.
mahtavaa kapu että ajattelet asian noin mut se ei ikävä kyllä toimi ihan noin ja meidän tiimissä ei tehdä mitään huijari pyramidia vaan putkistoa ja nämä ovat ihan eri juttuja ja pyramidi järjestelmä on vain niille hyödyks jotka ovat menestynyt jo pitkään alalla. tämä on rehellistä työtä jota voi suositella kaikille ja ei tähän ketään pakoteta vaan luodaan jokaiselle mahdollisuus omiin asiohin;)
- Kapu
$$$$ kirjoitti:
mahtavaa kapu että ajattelet asian noin mut se ei ikävä kyllä toimi ihan noin ja meidän tiimissä ei tehdä mitään huijari pyramidia vaan putkistoa ja nämä ovat ihan eri juttuja ja pyramidi järjestelmä on vain niille hyödyks jotka ovat menestynyt jo pitkään alalla. tämä on rehellistä työtä jota voi suositella kaikille ja ei tähän ketään pakoteta vaan luodaan jokaiselle mahdollisuus omiin asiohin;)
Kyllä nuo on ihan samoja touhuja.Ei mulla niin väliä miten se raha tulee kun se vain tulee mulle.Nyt kun olen tiimivastaava niin nytkin sen työn muut tekee.Harmi vain ,että eivät tee tarpeeksi sitä rahaa mulle.Nautin siitä kun saan olla vaan ja antaa rahan tulla.Pidän pari henkenluonti tilaisuutta viikossa ja tarjoan (firma) niille kahvit ja taas puhelin soimaan.
Tuo on kyllä hieno sana tuo putki..se antaa niinkuin jatkumon jollekin.Rahan tulolle.Ei viitsitä näin kahden kesken puhua rehellisyydestä mitään.Bisnestähän tämä on.Tarkoitus tuottaa voittoa.Eli eihän meidän tarvitse toisillemme valehdella.Olen valmis tekemään itselleni rahaa.Otan selvää tuosta sun putksta ja siitä miten siihen pääsee sisään..Hyvät jatkot sinne sulle.Olen pian mukana rahan teossa siellä teillä. - Luutnantti
$$$$ kirjoitti:
Putken päässä on aina viemäri ja sinne sen teidän firman saa laittaakin.Kehttaatkin kehua retostella, että ei ole kusetusta tuo.
Eikä tuolla pitkällä listalla ja teidän firmalla ole mitään yhtymäkohtia.Tuo Kapun kirjoitus oli juuri tuota mitä tuo teidän firman tuohu on.
Jos voisi lastata tuon firman ajatuksen suoraan Ekokemin jätteenpolttouuniin niin sen tekisin.Sinne sulaisi tiedän huijari-putki-pyramidi.Eikö noista ikinä pääse eroon.Varokaa noita ihmiset ! - puumalaisen
$$$$ kirjoitti:
putki.
- Yritteliäs
$$$$ kirjoitti:
Just niin, on rehellistä työtä. Sanon siksi että tämä lehtitalo on mulle tosi tuttu, jos
puhutaan Rantalan lehtipalvelusta? Ihanat työnantajat, ystävällisiä, työntekijää kuun
televia, ja ennenkaikkea rehellinen palkkaus. Ei kuulu saada enempää ansioo jos
ei siihen kykene kerran. Eikä lehdenmyynti ole aina itsestä kiinni. Tässä talossa ei tuputeta väkisin, vaan suljetaan keskustelu asiakkaan mielipiteen mukaan. Ja tiedoksi vaan ettei mulle kyllä näytetty ovea vaikka olin pohjapalkalla.Toki myin usei
ta lehtitilauksia, mutta en vielä niinpaljoa että olisin päässyt provikoille, ei harmita.
Omistajat ovat hyviä työnantajia, just siksi että arvostetaan kaikkia työntekijöitä, an-
netaan myönteistä palautetta, on oma ovellinen huone missä saa rauhassa itse
rakentaa myyntipuheet eri tuotteisiin.He ovat upea esimerkki toisille työnantajille
miten kehitetään työssä viihtyvä rauhallinen ja motivoiva työyhteisö. Hienoa. - MKR
Yritteliäs kirjoitti:
Just niin, on rehellistä työtä. Sanon siksi että tämä lehtitalo on mulle tosi tuttu, jos
puhutaan Rantalan lehtipalvelusta? Ihanat työnantajat, ystävällisiä, työntekijää kuun
televia, ja ennenkaikkea rehellinen palkkaus. Ei kuulu saada enempää ansioo jos
ei siihen kykene kerran. Eikä lehdenmyynti ole aina itsestä kiinni. Tässä talossa ei tuputeta väkisin, vaan suljetaan keskustelu asiakkaan mielipiteen mukaan. Ja tiedoksi vaan ettei mulle kyllä näytetty ovea vaikka olin pohjapalkalla.Toki myin usei
ta lehtitilauksia, mutta en vielä niinpaljoa että olisin päässyt provikoille, ei harmita.
Omistajat ovat hyviä työnantajia, just siksi että arvostetaan kaikkia työntekijöitä, an-
netaan myönteistä palautetta, on oma ovellinen huone missä saa rauhassa itse
rakentaa myyntipuheet eri tuotteisiin.He ovat upea esimerkki toisille työnantajille
miten kehitetään työssä viihtyvä rauhallinen ja motivoiva työyhteisö. Hienoa.Olen aivan samaa mieltä Sinun kanssasi, hienosti kirjoitat upeasta yrityksestä!!!
- nick-e
Suomen suoramarkkinointiliitto? ja tuollainen liiton jäsenyyden saa firma kuin firma vain puhelinsoitolla. Eli ei ole mikään luottamuksen tunnustus. Jäsenyyksiä ja liittoja on ja liitot vuosimaksuineen sillähän ne elää! Luottamus rakentuu sopimuksesta ja jos työnantaja ryssii sopimuksen on luottamus mennyt. Asiakkaille voi sitten vakuutella kuuta ja taivasta ja maksella eri liittojen jäsenyyksiä että saa plagaatteja seinälle.
- lapseton pentu?
Mikä on lapseton pentu? voiko pennuillakin olla lapsia, en ymmärrä?
- twodogs
lapseton pentu? kirjoitti:
Mikä on lapseton pentu? voiko pennuillakin olla lapsia, en ymmärrä?
Miks Esko Lahtisella johon pitäis ottaa yhteyttä on prepaid numero? ei kovin ammattimaista
- HEHhohHuh
yhteistyössä amwayn kanssa... Eli ne kuuluu samaan listaan, miten ne tekee yhteistyötä keskenään, kerro ihmeessä? Joo posti kuljettaa teidän saippuat , anttila myy myös saippuaa yms. Mutta todellista yhteistyötä ei kylläkään ole se, että kuulutaan SSML:n....
- reinopersejeesus
Lestadiolaispaskat omistaa Erwekon ja samalla Suomen parhaan painon mainen katosi.
Kukaan ei halua olla lestamulkkujen kanssa missään tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433384Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162545Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3672477Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811710- 861385
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69966- 74915
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25742Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4694