Arnicaa synnytystä ennen?

kypsä

Hei!
Mä sain tuttavalta putkilon Arnicarakeita.
Kyljessä lukee, ennen synnytystä 2krt/pvässä 3 raetta. D 12 on potenssi.
vähän olen epävarma, kun ei ole itselle tarkoitettu, vai onko arnica sellaista yleispätevää lääkeainetta?
Huomenna on laskettu aika, paikat on ihan epäkypsät vielä.

13

2407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytä

niitä, eivät ole edes sinulle "määrättyjä". Ajattele ennen kaikkea tulevaa lasta!

• puhuri

Mitä niistä voi lapselle tulla?

• Ammattilainen

Arnica on yleisaine traumoihin. Sitä käytetään siis luunmurtumissa, mustelmien hoidossa, haavojen paranemisiin ja leikkauksista toipumisiin. Voit ottaa sitä mielestäni vasta synnytyksen jälkeen, koska et voi tietää, milloin ainetta tarvitset. Aine on kasviaine ja aivan turvallinen sekä sinulle että vauvalle.

• Utelias

Mistä saan ostaa Arnica-rakeita ? Olen menossa kohdunpoistoleikkaukseen ja yksi kaverini suositteli mulle homeopaattista Arnicaa. Oisko niistä hyötyä leikkauksesta toipumiseen?

• mainitusta leikkauksesta
        Utelias kirjoitti:

Mistä saan ostaa Arnica-rakeita ? Olen menossa kohdunpoistoleikkaukseen ja yksi kaverini suositteli mulle homeopaattista Arnicaa. Oisko niistä hyötyä leikkauksesta toipumiseen?

toipumiseen. Niitä saa hyvin varustetuista luontaistuotekaupoista ja myös homeopaattisia putiikkeja on olemassa. Ota potenssissa D12 tai D6 ennen leikkausta ja sen jälkeen. Koska itse olin sairaalassa yön yli, otin vasta kotona ja pari kertaa ennen leikkausta.

• tarkoittanee

että koska synnytyksen ajankohta ei ole tiedossa, ei kannata ruveta ottamaan laskettua aikaa ajatellen? Mutta entä kun poltot ovat alkaeet ja lähdetään laitokselle? Itse mieltäisin synnytyksen leikkaukseen enkä jaksa uskoa että Arnicasta olisi haittaa ennen synnytystä.

• kypsä

suurta ponnistusta arnicaa kehotetaan ottamaan. Miksi et allekirjoita tuota?

• Ranne poikki

kuinka kauan kestää kuuri kun on ranne murtunut ja haluaa siihen homeopaatin lääkeapua?
        Nopeutuuko paraneminen? Kipsissä on ikävä olla.

• Ammattilainen
        Utelias kirjoitti:

päin Suomea asut? Voi olla että omalta paikkakunnaltasi löytyy vaikka jostain luontaistuotekaupasta tai apteekista. Jos ei, voit tilata vaikka Hakaniemen apteekista Helsingistä tai Apilan Putiikista Turusta. Molemmat postittavat tuotteita. On varmasti hyötyä leikkauksesta toipumiseen.

• Ammattilainen
        kypsä kirjoitti:

suurta ponnistusta arnicaa kehotetaan ottamaan. Miksi et allekirjoita tuota?

on että näin kehoitetaan. Synnytyksen ajankohtaa vain ei yleensä tiedetä. Homeopaattista lääkettä on mielestäni turha ottaa ikään kuin "varastoon", että se sitten toimisi paremmin. Olen huomannut, että Arnicaa voi alkaa käyttämään vasta tarpeen tullen.

• Ammattilainen
        Ranne poikki kirjoitti:

kuinka kauan kestää kuuri kun on ranne murtunut ja haluaa siihen homeopaatin lääkeapua?
        Nopeutuuko paraneminen? Kipsissä on ikävä olla.

on yksilöllistä, kuten olen monesti todennut. Arnica lisää verenkiertoa traumasta toipuvalla alueella. Se vähentää myös kipua ja turvotusta. Luunmurtumatapauksissa annan lisäksi Calcium phosphoricumia tai Symphytumia matalana potenssina luutumista avittamaan.

• menossa
        Ammattilainen kirjoitti:

päin Suomea asut? Voi olla että omalta paikkakunnaltasi löytyy vaikka jostain luontaistuotekaupasta tai apteekista. Jos ei, voit tilata vaikka Hakaniemen apteekista Helsingistä tai Apilan Putiikista Turusta. Molemmat postittavat tuotteita. On varmasti hyötyä leikkauksesta toipumiseen.

Ostin luontaistuotekaupasta Arnica D6 rakeita, sain ohjeen ottaa leikkauspäivän aamuna 5 raetta ja seuraavana päivänä 5 raetta aamulla, päivällä ja illalla. Pitääkö annostusta jatkaa vielä kuinka kauan ? Sairaalan ohje oli että mitään ei saa syödä ennen leikkausta, haittaako jos ottaa nuo 5 raetta leikkauspäivän aamuna ?

• vaikka
        menossa kirjoitti:

Ostin luontaistuotekaupasta Arnica D6 rakeita, sain ohjeen ottaa leikkauspäivän aamuna 5 raetta ja seuraavana päivänä 5 raetta aamulla, päivällä ja illalla. Pitääkö annostusta jatkaa vielä kuinka kauan ? Sairaalan ohje oli että mitään ei saa syödä ennen leikkausta, haittaako jos ottaa nuo 5 raetta leikkauspäivän aamuna ?

otatkin rakeet aamulla. Niiden annetaan liueta kielen alla joten vettä ei tarvitse nauttia (eikä saakkaan puoli tuntia ennen ja jälkeen rakeen ottamisen eikä myöskään syödä).
        Ota seuraavana päivänä saamasi ohjeen mukaan ja tunnustele miten vointisi kehittyy. Jos olosi on ihan hyvä niin älä ota ennekuin tunnet, että tuntuu taas huonommalta tai paraneminen ei enää edisty. Jos niin käy niin voit toistaa vielä kerran pari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      54
      5666
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      73
      2782
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      2000
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1885
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      160
      1815
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1771
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1528
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1161
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      81
      1141
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      66
      965
    Aihe