Eli mulla on mazda 626 2,0 -89 12v joka ei käy.Vika alkoi huonokäyntisyydellä jonka jälkeen kaasua sai painaa pohjaan että auto edes liikkui.Nyt se on tehnyt lopullisen stopin ei lähde edes käymään,ei edes lupaa,pyörii kyllä normaalisti.Vaihdettu on virranjakajankansi,pyörijä,tulpat,puola,saa kipinän,pakoputki ei ole tukossa.Mistä voisin lähteä etsimään vikaa???
Mazda 626 -89 ei käy? Olen pulassa.
9
1494
Vastaukset
- ,,,,
Tuleeko menovesi konehuoneeseen asti? Meneekö bensaa moottorille, vain kiertääkö se paluulinjaa takaisin tankkiin?
- Epp
saa bensaa ja on kaadettu suoraan kaasariinkin
- hammashihna
loikannut muutaman hampaan yli
- apua....
Mulla oli aikoinaa -88 626 HB 2.0L ja se tyssäs kerran ihan kertalaakista. Jotain nykimisiä oli ollut aiemmin.
Siitä meni virranjakajasta sellainen musta vempain rikki. En muista mitä hemmettiä se teki, joku virtasäädin kai. Harakiristä uus ja matka jatkui täysillä.
Toivottavasti muistin oikein, ei aina itekkään ole varma :-)- se ollu
alipaine säädin.
- tuossa alla
se ollu kirjoitti:
alipaine säädin.
on vastaus molemmille, en meinannut muistaa itsekkään tuota.
- mainita
tuossa alla kirjoitti:
on vastaus molemmille, en meinannut muistaa itsekkään tuota.
et se on erittäin helppo asentaa itse.
- Epp
mainita kirjoitti:
et se on erittäin helppo asentaa itse.
vaihdoin alipainesäätimen, ei mitään vaikutusta
- sisällä
sytytyksen ohjausyksikkö! maksaa noin 60e!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786