Kertokaa simsperheistänne :P

melliex

Tahtoisin tietää millaisia perheitä simssiin teette? Siis kertokaa lempiperheestänne ihan mitä vain ja kertokaa onko kyse ts2 vai ts1 vai mistä simssistä :D Sanokaa myös, käytättekö koodeja.

Mulla itselläni on tällä hetkellä yksi perhe millä pelaan ainoastaan. Alotin sen Cassidy Crystallilla ja nyt perheessä on jo yksi teini (Cindy) ja kaksi lasta (Cedric ja Citty, sekä taapero (Cinderella). Ja Cassidy on tällähetkellä raskaana. Tietysti myös aviomies, joka ei ole itse tekemäni (Viki) Todella tyhmä nimi ;) Mutta sillä oli ihan ok työpaikka (jtn 2000 tienaa nykyään) Ainakin yritän nyt pelata ainoostaan tällä perheellä ja jatkaa sukupuuta :P

9

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • [Jiyon]

Mullon 9 simsperhettä... käytän koodeja.

Hyvä raha koodi:
      Ctrl Sift C ja rosebud ja Ctrl Sift C ja !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;; ja enter.

• vertterssi

minulla on tavallinen perhe jolla on 50000 simeonia koodien ansiosta.=0)

• TS 1 Taikaa

Sain keskiviikkona taikaa lisäosan ja mulla on tällänen perhe:
      Siihen kuuluu: mies (työssä käyvä) ja tyttö (koulua käyvä).
      käytän koodeja: rosebud ja move_objects on
      rosebudin jälkeen käytän !; merkkejä
      Taikakaupunkiin oon muuttaamassa kunhan saan taikarahaa tarpeeks...

• Mii

Mun perheet on enimmäkseen Kaunialassa ja Veronalassa, esim. Outolaaksossa pelaan niillä valmiilla perheillä.. Tietysti pelaan muissakin naapurustoissa valmiilla perheillä! :D

Yks mun suosikkiperhe on Ervestiset..! Siellä on paljon draamaa..!

On Pietu-isä, Annika-äiti.. Ne elää Kaunialassa..! xD Ne saa lapsen, pienen Milja-tytön.. No, isä tulee hulluksi, ja äiti muka tekee itsemurjan kun on toista kertaa raskaana ihan viimeisillään..!
        Ennen tätä Milja näki äitinsä pettävän Pietua puutarhurin kanssa ja sai siitä hirveen trauman..! Nyt Milja on teini, ja molemmat vanhemmat kuolleet, yritän saada sille onnellisen aikuis-iän ja hyvän perheen: paljon lapsia!

• Hra.Hakkarainen

Moi! Hiano perhe sulla ;)
      Mulla on sellasii perheit yleensä et vanhemmat, pari teinii, pari lasta ja pari taaperoo ;D

• olentyhmäsimsfani

mulla on sellanen perhe missä on kaks naista (siskoksia) ja ne on samannäkösiä. tein niistä koodilla vampyyreitä. tilasin treffipalvelun ja niillä on molemmilla kamalat miehet. mulla on ts2 yöelämää. xDDDDDDDDD

hieno perhe?

• melliex

Kiitos, minustakin on mukava lukea muiden simperpelaamisesta joten saa kertoa viel lisää simperheistään yms ;)

• shadow
        melliex kirjoitti:

Kiitos, minustakin on mukava lukea muiden simperpelaamisesta joten saa kertoa viel lisää simperheistään yms ;)

Love.Siihen kuulu aluks teini Amy,Ja lapsi Marisa.
        Sit niil oli vanhemmat Merri ja Lis.
        En enää pelaa sillä koska se on ihan sekasi koko suku...
        Ja Merri ja Lis on jo vanhuksii....=,(

• simperheitäni

...on kamalan monta.
      Pelaan ts2 ja valmiissa naapurustoissa ei ole omia perheitäni, niille on oma naapurustonsa.
      Pelaan vähän kaikilla perheillä. Viimeksi taisin pelata Olsbon perheellä. Ensin talossa asuivat veljekset, Jonas ja Julius, joiden vanhemmat olivat kuolleet. Jonas on luova ja romanttinen taiteilija joka ei kovinkaan välitä, onko talossa siistiä. Komea Julius rakastaa sisustamista ja muotia yli kaiken.
      Vähän aikaa sitten Julius rakastui naapuriinsa ja meni naimisiin tämän kanssa.

Näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe