Kuinka paljon alkuraskauden keskenmenosta aiheutuu vuotoja? Itselläni raskaus on ihan alussa, kuukautiset vasta viikon myöhässä ja nyt pelkään, että mulla on menossa alkuraskauden keskenmeno. Vuotoja on tullut nyt sen verran, että yhden siteen jouduin vaihtamaan ja nyt näyttäisi vähentyneen. Vuotojen lisäksi kohdussa tuntuu ikävää vihlontaa silloin tällöin ja se ilmaantui tänään, vuotojen kanssa samaan aikaan... :(
Alkuraskauden keskenmenosta
2
1090
Vastaukset
- sinnitellä
Mulla on ollut keskenmenoissani aluksi ihan vähän vuotoa.Sitten vaihdellen ja lopulta oikein paljon.Aluksi esim. tulitikkuaskin puolikkaan alan verran ehkä. Kuitenkin sulla voi ihan hyvin olla vielä kaikki kunnossa. Ei kannata menettää toivoa vielä.
- krisukka
heip kanssasisar..minulla täysin sama tilanne, tosin vuoto on yltynyt tosi kovaksi. Kipuja ei ole...pientä vihlontaa selässä (kuin lieviä supistuksia) Menin la aamuna lääkäriin ja teki sisätutkimuksen...sanoi, että keskenemo todennäköine, kun vuodossa klimppejä ja vuoto kovaa....tekevät alkuviikosta verikokeita jne..mene ihmeessä lääkäriin, jos asia vaivaa...toiv sulla vuoto vain raskauteen liittyvää :) älä vielä masennu kaikki on mahdollista....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872