Niin tietääks joku et mitä siin on uutta siinä the sims 2 lisäosassa se joulupaketti?? sataako siel lnta?
Tietääks joku?!?
3
252
Vastaukset
- melliex
Aika huono mun sanoo mitään, kun en ole koko peliä edes nähnyt :P
Mutta olen lukenut että siinä ei sada lunta ja että:
-Siinä tulle n. 40 joulukoristetta ja muuta tavaraa. mm uusia pöytiä X)
-Joulupukki, tosin sen saaminen on ollut joillakin ongelmallista.
-Sen joulupukin saa sillai, et on takka, takassa joulusukat ja pipareita, sekä simit nukkumassa. Sit Se saattaa tulla. :P
-Uusia aterioita ovat jälkiruokana piparit ja lounaana jouluateria (Näidenkin valmistus on joillekkin ollut hankalaa) :/
-No ei tuu lunta, ja joulupukki voi antaa lahjoi jos vierailu menee hyvin :D
No tos oli jtn, joku osaa kertoo paremmin :D - Krizze
mul on itel se joulupaketti....no katotaan jos osaisin selittää jotain...niin ku tos joku kirjotti nii joulupukki tulee...simien ei tartte olla nukkumas ku se tulee....mitäs täs kertois.... sit siin voi järjestää uudenvuoden bileet....ja niiden päätteeks tulee semmonen " isä aika" käymää....=) uusii esineit tulee esim. joulukuusi, joulusukkii, paketteja, pöytii, kynttilöitä, mistelinoksa, koottava lumiukko ja paljon muita koristeita....auttoko yhtää? lunta ei sada...
- vertterssi
no jotain uusii tavaroita kyl tulee :0)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760