Tarja !

minä

tavataanko huomenna n. klo 15 ? Paikkana...
(*hetkinen, miettii... *) sinun kotiasi lähellä olevan ostoskeskuksen Anttila & levyosasto ...
Olis aika kivä "törmätä" sattumalta... :-D

15

1163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimeni on Tarja!

Menen texmex-pikaravintolaan.Älä tule mukaan.Lapsikatrasta ruokitaan.Moi.

• minä

suosittelen. Vaikka voi olla turhaa ( LOL ).

• " T "

siinä,mutta enpä taida uskaltaa...kun en sinua tunne...vai tunnenko ehkä sittenkin?

• Alkuperäinen T....

jos haluat tavata minut?

• minä

mitkä ovat sinun gsm-luurisi nummeron 3 viimeistä numeroa ???? Uskallatko ne tähän laittaa ????????

• Joku Tarja vaan

paikkakunnalla tämä tarkoittamasi Tarja sitten asuu?

• minä

Vantaalla ( och samma pä svenska; i Vanda ) :-D

• pettynyt
        minä kirjoitti:

Vantaalla ( och samma pä svenska; i Vanda ) :-D

viesti sitten ollutkaan minulle tarkoitettu,en asu Vantaalla...

• minä
        pettynyt kirjoitti:

viesti sitten ollutkaan minulle tarkoitettu,en asu Vantaalla...

en minäkään asu Vantaalla !

• utelias
        minä kirjoitti:

en minäkään asu Vantaalla !

mutta tuliko nyt sitten sinun Tarjasi sinne Vantaan Anttilaan tänään?

• minä
        utelias kirjoitti:

mutta tuliko nyt sitten sinun Tarjasi sinne Vantaan Anttilaan tänään?

no, eipä näkynyt...
        Mutta, tulipahan ostettua n. 85 eculla dvd-levyjä. :-\

• eräs vaan
        minä kirjoitti:

no, eipä näkynyt...

sitten kallis "hukkareissu" sinulla.Toivottavasti ostit kuitenkin hyviä DVD-levyjä...
        Jos haluaa sattumalta "törmätä" niin suuri apu on jos tietää missä toinen liikkuu... Eikö vain?

• särkynyt sydän
        minä kirjoitti:

no, eipä näkynyt...

vielä miksei Tarjaa näkynyt viime lauantaina... Taisi tajuta ettet ollut tosissasi! Että taas kiusasit ja teit hänestä pilkkaa...
        Ja miksiköhän??? Olisiko siksi että hän epäonnekseen ihastui sinuun ja vieläpä tyhmyyksissään paljasti tunteensa sinulle?
        Luulet kai olevasi hauska, mutta pelkkää ilkeyttä se minusta on...
        Mitäs siihen sanot? Et varmaan mitään...
        Vastaapa sähköpostiini jos uskallat, mutta eipä taida sinulta löytyä tarpeeksi rohkeutta siihen!

Vihje! Sähköpostiosoite löytyy aikaisemmasta viestiketjusta, viimeisessä viestissäni sinulle...

• minä
        särkynyt sydän kirjoitti:

vielä miksei Tarjaa näkynyt viime lauantaina... Taisi tajuta ettet ollut tosissasi! Että taas kiusasit ja teit hänestä pilkkaa...
        Ja miksiköhän??? Olisiko siksi että hän epäonnekseen ihastui sinuun ja vieläpä tyhmyyksissään paljasti tunteensa sinulle?
        Luulet kai olevasi hauska, mutta pelkkää ilkeyttä se minusta on...
        Mitäs siihen sanot? Et varmaan mitään...
        Vastaapa sähköpostiini jos uskallat, mutta eipä taida sinulta löytyä tarpeeksi rohkeutta siihen!

Vihje! Sähköpostiosoite löytyy aikaisemmasta viestiketjusta, viimeisessä viestissäni sinulle...

mutta kun OLIN !
        Milloin olen sinulle Tarja ilkeillyt ? En muista sellaista sinulle tehneeni.

• särkynyt sydän
        minä kirjoitti:

mutta kun OLIN !
        Milloin olen sinulle Tarja ilkeillyt ? En muista sellaista sinulle tehneeni.

en oikein usko sinua? Jos olisit halunnut nähdä niin mikset sitten silloin aikaisemmin syksyllä sitä kysynyt??? Mietinpä vain...
        Lisäksi sinulla taitaa olla vähän huono muisti...
        Etkö sitten muka kirjoittanut tänne noin kolme viikkoa sitten kaipaavasi Tarjaa jne??? Niin ei kyllä tehdä jos tietää toisen olevan kiinnostunut ja itse ei... elikkä se viesti oli pelkkää ilkeilyä!!! Mitä sanomista sinulla on siihen?
        Vastaisit nyt vaan rehellisesti, minä kun olen ollut liiankin rehellinen sinua kohtaan.
        Arvaa vaan nolottaisko vähäsen jos joskus satun sinua vielä näkemään...tänne kirjoittelu kun sujuu, mutta oikeasti olen kyllä mahdottoman ujo...kuten varmasti huomasitkin.
        Hyvää Joulua Sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe