En tiedä, minne tämä aihe oikeastaan kuuluu.. Mutta ajattelin pistää tänne.
Tämän viikon aikana olen miettinyt, että mikä hemmetti mua vaivaa. Käytännössä mua on joka päivä oksettanut (joo, en ole sitten raskaana että unohtakaa se :D), huimannut, ollut muuten todella huono olo. Se saattaa kestää päivän aikana ehkä vain 15minuuttia, joskus kauempaakin. Toisinaan se häviää yhtäkkiä, mutta tulee taas uudestaan. Oksennuksen tunne on suurin oire; eli siis tuntuu että apua kohta oksennan, mutta oksennusta ei kuitenkaan tule. Ns. pala kurkussa. Varsinkin nämä oireet tulevat, kun ajattelen sellaisia asioita, jotka eivät ole mukavia.
Mikä neuvoksi? Pitäisikö mennä lääkäriin?
Mitä ihmettä?
2
885
Vastaukset
- erakkoko
monia, mutta kuulostaa siltä että vatsahapposi käyvät ylikierroksilla. Auttaako piimä, jugurtti tms pahaan oloon? Oletko ollut pitkään syömättä ennen kohtausta?
Itselläni käy usein samoin, mutta olen jo tottunut siihen. Pala kurkussa johtuu minun tapauksessani joko paniikista tai siitä että neste on noussut kurkkuun asti, mikä tietysti polttaa herkkää kurkkua.
Kyseessä voi tietenkin olla myös paniikin alkuoireet.
Käy lääkärissä ja yritä selvittää tilanne yhdessä hänen kanssaan.
Kannattaa ehdottomasti. Voi olla että joudut syömään pari viikkoa vatsaa rauhoittavia lääkkeitä , mutta ainakin pääset vaivasta.- minttu1
Tuo "huono olo" saattaa tulla vaikka heti syönnin jälkeen tai vasta tunteja myöhemmin. Ennen tai jälkeen. Eli oikeestaan millon vaan. Tänä aamuna 8-11 välillä mulla oli käytännössä koko ajan oksettava olo, (pala kurkussa jne), sitten se helpotti vähäksi aikaa, mutta tuli taas uudestaan. Oksennusta ei siis kuitenkaan ole tullut, mutta välillä on pakko rynnätä vessaan kun alan ns "yökkäillä". Itku tässä vaan tulee, kun ei pysty selviytymään normaaleista tilanteista. Koulussa on vaikea olla, kun pelkää että oksentaa eikä juuri muutakaan voi tehdä.
Jos tämä ei pian ala mennä ohi, niin menen sitten sinne lääkäriin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261