Krapulailmestys

johannes19

Viime viikon perjantai kulminoitui ilmeisesti eräässä eteläsuomalaisessa kaupunkipahasessa, jossa muistan juoneeni, jonka jälkeen en enää paljoakaan saata muistaa. Joitain "parhaita paloja" kuitenkin tuli kelailtua potpurintapaisissa takaumissa: kuljin rinta rottingilla ja nokka pystyssä kuin kuningas, minkä tähden ilmeisesti liukastelinkin niin paljon, että kaatumisenergiaa vastaanottanut käteni on edelleenkin kipeänä; kauppiaat saivat minut ostamaan heidän tavaraansa, tällä kertaa elintarvikkeita, tarkemmin ilmaistuna grilliruokaa.

Kuninkaita ja kauppiaita! Tätä minä päivittelin herättyäni krapulaisena ja nälkäisenä asunnosta, jossa olisi voinut asua niitäkin, joista en tiennyt, keitä olivat. Mutta sitten minä havaitsin tutun hahmon absinttipullossa sekä toisen tutun, pullon omistajan, enkelin kaltaisen, sammuneen. Sen jälkeen näin tulevan taivaasta alas erään toisen enkelin, jolla oli suuri valta, ja maa valkeni hänen kirkkaudestaan. Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen:

"Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi. Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."

Kun poistuin jumalallisesti johdatettuna huoneistosta, huomasin erään eteläsuomalaisen kaupunkipahasen olevan totisesti, totisesti minä sanon, kukistunut. Kaduilla, joilla edellisenä yönä vielä kirkkaiden valokehien tanssiessa pääni ympärillä remusi huora- ja rottalaumoja muun riettaan rahvaan melskeessä, ei nyt näkynyt kuin muutama ihmisraunio matkaamassa "parasta mahdollista hautajaisnopeutta" ilmeisesti samaan kohteeseen: "minne tahansa, mistä saa rasvaista, suolattua ravintoa sekä lisää haureuden vihan viiniä". Varikset raakkuivat ja odottivat päästäkseen nekin aterioimaan - meidän lihaamme.

Onko kenelläkään vinkkejä juuri tämän kaltaisen krapulan hoitoon?

7

1541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jambo

      Pierase kunnon krapulapieru, se kummasti helpottapi.

    • Ei-Hajuakaan

      Olut, tuo Luciferin keitto, aiheuttaa haureuksia. Katsokaa, ettei joukossanne ole ketään siveettömästi elävää tai maailmallista, sellaista kuin Esau, joka yhdestä keitosta myi esikoisuutensa. (Hepr.12:16)

      Seitsemän maljaa tyhjentänyt kokee seuraavana päivänä pahoja märkiviä haavoja. (Joh.16:2) Vesi jota juot, ei sammuta janoasi. (Joh.16:3) Raikaskin suihku tuntuu tahmaiselta. (Joh.16:4) Aamuaurinko polttaa silmiä. (Joh.16:8) Rakas pullo on tyhjä. (Joh.16:10) Huulien rohtumista ei voi estää. (Joh.16:12) Päätä särkee, kivistää. (Joh.16:17-21)

      Vaan käänny, sinä syntinen! Ano Herran armoa ja saat sen. Tuona päivänä vuoret tihkuvat rypäleitten mehua, kukkulat vuotavat maitoa, ja kaikki Etelä-Suomen kaupunkien anniskeluravintolat ovat tulvillaan mettä. Herran huoneesta kumpuaa lähde, se kastelee kuivettuneen suusi. (Joel.4:18)

      • johannes19

        Haureuskeiton yletön nauttiminen totisesti, totisesti minä sanon, johtaa tässä keskustelussa keskusteltuun tolaan. Tappavan oloisia kankkusvitsauksia. Ja jäljelle jääneet ihmiset, ne, joita ei tapettu näillä vitsauksilla, eivät tehneet parannusta kättensä teoista, niin että olisivat lakanneet kumartamasta riivaajia ja kultaisia ja hopeisia ja kivisiä ja puisia epäjumalankuvia, jotka eivät voi nähdä eikä kuulla eikä kävellä.

        He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan. Enkä minäkään parannusta tehnyt, vaan jatkoin krapulassa runkkaamista.


      • Ei-Hajuakaan
        johannes19 kirjoitti:

        Haureuskeiton yletön nauttiminen totisesti, totisesti minä sanon, johtaa tässä keskustelussa keskusteltuun tolaan. Tappavan oloisia kankkusvitsauksia. Ja jäljelle jääneet ihmiset, ne, joita ei tapettu näillä vitsauksilla, eivät tehneet parannusta kättensä teoista, niin että olisivat lakanneet kumartamasta riivaajia ja kultaisia ja hopeisia ja kivisiä ja puisia epäjumalankuvia, jotka eivät voi nähdä eikä kuulla eikä kävellä.

        He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan. Enkä minäkään parannusta tehnyt, vaan jatkoin krapulassa runkkaamista.

        Sinä kerettiläinen!

        Niin se on, humalan jälkeen tulee krapula. (Sananl.14:13) Krapulassa runkkaaminen on väärin! Herra ei anna sitä anteeksi! (1.Moos.38:9-10) Krapula tulee kärsiä, sillä sen korjailu tuhoaa ruumiin! (Matt.5:37-39)


      • johannes19
        Ei-Hajuakaan kirjoitti:

        Sinä kerettiläinen!

        Niin se on, humalan jälkeen tulee krapula. (Sananl.14:13) Krapulassa runkkaaminen on väärin! Herra ei anna sitä anteeksi! (1.Moos.38:9-10) Krapula tulee kärsiä, sillä sen korjailu tuhoaa ruumiin! (Matt.5:37-39)

        Ensinnäkin, en liene täysin kerettiläinen - uskon mitä ilmeisimmin samaan kuin sinä, joka "kerettiläiseksi" nimittelet: humalan jälkeen tulee krapula.

        Toiseksikin, krapulassa runkkaaminen ei ole väärin!

        Krapula tulee toki kärsiä. Krapulan korjailu ja sen käsistä lähtö, ikäänkuin "uuteen nousuun lähtö", ei johda yleensä mihinkään muuhun kuin karmeampaan krapulaan, karmeampaan runkkaustarpeeseen. Esimerkiksi viikon "putken" jälkeen on jo aivan kuin eläisi kuolemassa noin muuten, paitsi että havaitsee omat elintoimintonsa, kun joka puolelle valahtaa vaatetuksen läpäisevä tuskan hiki. Tällöin on ikäänkuin päälle olisi kustu. Sillä se hiestä nouseva, sangen karvas haisu ei paljoakaan eroa virtsa-aromista! Viikon "putken" jälkeistä krapulaa ei kannata juuri käsistä lähtevästi korjailla, mutta hieman sitä täytyy "loiventaa", jottei vallan menehtyisi.

        Kun pahin vaihe mainitun laisesta krapulasta on ohitettu ja kun on taas ainakin melkein turvallista saattaa siitin erektioon, mikään ei ole niin hienoa kuin runkkaaminen! Minäkin muistan, kun viimeksi tuollaisen viikon "putken" jälkeen ensin kärsin hyvin pitkän tovin. Ja sitten minä näin monenenlaista, ja katso: minä näin kovin hehkeän naisen helakanpunaisen pedon selässä. Siitin alkoi jo hieman nytkähdellä kohti juhlakaluusasentoa.

        Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistusten äiti". Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

        Ja suuresti minä ihmettelin myös sitä vimmaa, jonka vallitessa käteni liikkui ylös ja alas siittimeni ympärillä. Tämä tapahtui niin vikkelästi, että liike oli hädin tuskin havaittavissani. Alkuhuuman jälkeen minä aloin kiihoittua kovin. Lopulta vatsalihasten kouristusten vallassa ja syvään hengittäen ja ähkien minä katselin, kun siemenneste ensin roiskui väkivaltaisesti rintalastani tienoille ja ylävatsalle. Tämän jälkeen siemensyöksy taantui rytmikkään, navan seudulle suuntautuvan pulppuamisen asteelle, ikäänkuin maanjäristyksen jälkijäristyksiksi.


      • Ei-Hajuakaan
        johannes19 kirjoitti:

        Ensinnäkin, en liene täysin kerettiläinen - uskon mitä ilmeisimmin samaan kuin sinä, joka "kerettiläiseksi" nimittelet: humalan jälkeen tulee krapula.

        Toiseksikin, krapulassa runkkaaminen ei ole väärin!

        Krapula tulee toki kärsiä. Krapulan korjailu ja sen käsistä lähtö, ikäänkuin "uuteen nousuun lähtö", ei johda yleensä mihinkään muuhun kuin karmeampaan krapulaan, karmeampaan runkkaustarpeeseen. Esimerkiksi viikon "putken" jälkeen on jo aivan kuin eläisi kuolemassa noin muuten, paitsi että havaitsee omat elintoimintonsa, kun joka puolelle valahtaa vaatetuksen läpäisevä tuskan hiki. Tällöin on ikäänkuin päälle olisi kustu. Sillä se hiestä nouseva, sangen karvas haisu ei paljoakaan eroa virtsa-aromista! Viikon "putken" jälkeistä krapulaa ei kannata juuri käsistä lähtevästi korjailla, mutta hieman sitä täytyy "loiventaa", jottei vallan menehtyisi.

        Kun pahin vaihe mainitun laisesta krapulasta on ohitettu ja kun on taas ainakin melkein turvallista saattaa siitin erektioon, mikään ei ole niin hienoa kuin runkkaaminen! Minäkin muistan, kun viimeksi tuollaisen viikon "putken" jälkeen ensin kärsin hyvin pitkän tovin. Ja sitten minä näin monenenlaista, ja katso: minä näin kovin hehkeän naisen helakanpunaisen pedon selässä. Siitin alkoi jo hieman nytkähdellä kohti juhlakaluusasentoa.

        Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistusten äiti". Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

        Ja suuresti minä ihmettelin myös sitä vimmaa, jonka vallitessa käteni liikkui ylös ja alas siittimeni ympärillä. Tämä tapahtui niin vikkelästi, että liike oli hädin tuskin havaittavissani. Alkuhuuman jälkeen minä aloin kiihoittua kovin. Lopulta vatsalihasten kouristusten vallassa ja syvään hengittäen ja ähkien minä katselin, kun siemenneste ensin roiskui väkivaltaisesti rintalastani tienoille ja ylävatsalle. Tämän jälkeen siemensyöksy taantui rytmikkään, navan seudulle suuntautuvan pulppuamisen asteelle, ikäänkuin maanjäristyksen jälkijäristyksiksi.

        Nyt syljen suustani teräviä sanoja! (Joh.19:15) Itsesaastutuksen roviosta nousee savu aina ja ikuisesti. (Johannes.19:3) Tuo Babylonin portto tulee verhota pellavaan, ellet halua hänen synnyttävän sinulle lohikäärmettä! Ja sen lohikäärmeen kita on kuin leijonan kita, hiukset kuin naisen hiukset ja sillä on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea! Sen ruumis on kuparin kaltainen ja muistuttaa heinäsirkkaa, mutta sen jalat ovat kuin karhun. Peto tulee syömään sinun lihasi ja polttaman sinut tuhkaksi, ellet käänny pois Sodoman ja Gomorran tieltä!

        Mene heti hankkimaan itsellesi mikrosiru käteesi! (Joh.13:16-17)


      • johannes19
        Ei-Hajuakaan kirjoitti:

        Nyt syljen suustani teräviä sanoja! (Joh.19:15) Itsesaastutuksen roviosta nousee savu aina ja ikuisesti. (Johannes.19:3) Tuo Babylonin portto tulee verhota pellavaan, ellet halua hänen synnyttävän sinulle lohikäärmettä! Ja sen lohikäärmeen kita on kuin leijonan kita, hiukset kuin naisen hiukset ja sillä on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea! Sen ruumis on kuparin kaltainen ja muistuttaa heinäsirkkaa, mutta sen jalat ovat kuin karhun. Peto tulee syömään sinun lihasi ja polttaman sinut tuhkaksi, ellet käänny pois Sodoman ja Gomorran tieltä!

        Mene heti hankkimaan itsellesi mikrosiru käteesi! (Joh.13:16-17)

        "Peto tulee syömään sinun lihasi ja polttaman sinut tuhkaksi, ellet käänny pois Sodoman ja Gomorran tieltä!"
        -Ei-Hajuakaan

        En aio "kääntyä pois Sodoman ja Gomorran tieltä", koska en ole sillä tiellä. Etsin vielä tieni suuntaa. Tuhkaksi polttamisesta en taasen tiedä, vaikka oletankin joskus joutuvani krematorioon. Ja mitä lihan syömiseen tulee, niin ilmestyksessäni näin jonkun muun kuin minun lihaani syötävän!

        Ja minä näin enkelin seisovan auringossa, ja hän huusi suurella äänellä sanoen kaikille keskitaivaalla lentäville linnuille: "Tulkaa, kokoontukaa Jumalan suurelle aterialle syömään kuningasten lihaa ja sotapäällikköjen lihaa ja väkevien lihaa ja hevosten sekä niiden selässä istuvien lihaa ja kaikkien vapaitten ja orjien lihaa, sekä pienten että suurten".

        Ja kaikki linnut tulivat ravituiksi heidän lihastansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe