YleX:n radiohaastattelussa olin aistivinani Kakon olemuksesta vähintäänkin ilmiselvää Perttu fanitusta,jos ei ihastumista.Tosin Mari tietysti seurustelee vakituisesti jonkun kanssa,joten voimme kaiketi haudata BB romanssin.Se olisi kyllä kaiken huipennus ja potenssiin x? SubTv:lle.
Mari ihastunut Perttuun?
3
1949
Vastaukset
- Eipä mikään ihme!
Tuhannet,tuhannet ja taas tuhannet ihmiset ovat ihastuneet Perttuun, puhumattakaan allekirjoittaneesta!! Omituinen Se, kuka ei ihastuisi tuohon viehättävään nuoreen mieheen.
- ainakaan minusta
Kattia kanssa, Perttu ihastuttava. Huvittava hän on, ja hänen joillekin vitseilleen olen naurahtanut. Suurin osa hänen sanonnoistaankin on tyhjää höpötystä vailla minkäänlaista huvittavuutta. Turhasta nostettu iso haloo. Perttu on maailman turhin julkkis.
- Narttu
Olin havaitsevinani täysin samaa!! Sillon finaalilähetyksessä tuli jo semmonen kutina ettei vaan Marikin ois ihastunut ja uusimmassa seiskassakin Mari oli vetassu rohkeen tanssin Pertulle voittobileissä!! Siinä se esitteli puolialastonta ahteria Pertulle ja muulle porukalle... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862