Näkyykö sp-taudit Papassa? Erityisesti oireettomat HIV, klamydia jne.?
Näkyykö sp-taudit papassa?
9
2230
Vastaukset
- papassa käynyt
kyselee? jos tarkoitat sukupuolitauteja papakokeesta että näkyykö.ei näy.
papassa näkyy vaan onko leukasyyteejä ja tiettyjä muita juttuja esim,esiasteita syövästä ja solumuutoksii.- minä
mutta se ei olekaan sukupuolitauti varsinaisesti.
- kondyloomakaan
minä kirjoitti:
aina ellei tehdä sitten erikseen etikka- ja/tai jodiväjäystä.
- kyllä kondylooma
kondyloomakaan kirjoitti:
Mulla nimenomaan selvisi Papasta Kondylooma,ja sen johdosta gynegologi teki tarkemman tutkimuksen.Mulla oli niin lievät näkyvät oireet että ei tavallinen lääkäri ollut huomannut,ja papassa sit selvis.No muut sukupuolitaudit ei kyllä näy papassa,eli HIV,Klamydia jne.
- hoitsu
kyllä kondylooma kirjoitti:
Mulla nimenomaan selvisi Papasta Kondylooma,ja sen johdosta gynegologi teki tarkemman tutkimuksen.Mulla oli niin lievät näkyvät oireet että ei tavallinen lääkäri ollut huomannut,ja papassa sit selvis.No muut sukupuolitaudit ei kyllä näy papassa,eli HIV,Klamydia jne.
ei tosiaankaan tule aina esille PAPA-kokeessa, näin
se vain on. Useimmiten tulee,mutta ei suinkaan aina! - näkyy
minä kirjoitti:
kun se on virus ,joka voi aiheutta kohdunkaula syöpää, hoitamattomana,siis kondyooma.
- ainakin
kondyloomakaan kirjoitti:
meilläpäin tekee aina etikkavärjäyksen,mut ei tehdä aina terveyskeskuksessa.
- marmattaja
kyllä kondylooma kirjoitti:
jos tauti on akuutissa vaiheessa, niin yleensä näkyy. Toisaalta voi käydä vuosia papa-kokeessa puhtain tuloksin, vaikka olisi kondylooma (voi olla vuosikausia oireeton)
- Ellu
Sukupuolitauteja varten on ihan omat testit. Eivät ne näy papassa. Siis klamydia tai tippuri eivät ainakaan näy. Tulehdustaudit ja solumuutokset näkyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576