Asensin xpeen uudelleen ja koneen kaikki äänet hävis.Ei kuulu cd ei nettiradio ei mitkään äänet.Oon käyny vianmäärityksen läpi ei apua.Piuhat on kiinni ja kaiuttimet ehjät mistä oikein kiikastaa.tässä on integroitu äänikortti ja ajurit on koneen mukaan kunnossa.
äänet kateissa
???
2
109
Vastaukset
- hommeli
ja asensin emon mukana tulevalta levyltä sound managerin ja jo alkoi toimimaan, mulla
((realtak)avrock)- ???
Oon myös asentanu kaikki mahdolliset koneen mukana tulleet levyt uudestaan mutta mitään ei kuulu edelleenkään.Lisää vinkkejä ja ohjeita kuka tietäis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057