Onnellisuus .... ?!
Kuinka moni osaa olla onnellinen pienistäkin asioista ,esim. terveydestä ... osako arvostaa sitä mitä on ?!
Kun kuuntelee , seuraa ihmisten käyttäytymistä , kuinka monelle se olisi kuin itsestään selvyys , entä jos se romahtaa ? Elämä tekee tässä kohdin täydellisen voltin .
Viedään ns. kaikki terveyden pettäessä . Menee terveys sen myötä työpaikka , ammatti , koti , revitään juurineen maasta .
Ehkäpä he oppisivat arvostamaan , nauttimaan niistä pienistäkin onnen sirpaleista mitä jää jäljelle !!!
Romahtaako heidän elämänsä . Osaisivatko he laittaa elämän arvot onnellisuuden eri muottiin ?
Onnellisuus
1
327
Vastaukset
- ainakaan
joka päivä jaksa ilahduttaa se, että olen terve ja kaikkien asioiden pitäis olla hyvin. Ihan kaikki ei kuitenkaan. Tottakai jos kuulis, et on syöpä tai kroppa reistailis se on silloin arvoissa etusijalla. Mutta miksi pitäiskään? Kun meillä ei ole sotaa niin tuskin sitä joka päivä muistaa olla onnellinen rauhasta. Ehkä parina päivänä. Eikä sitä tarvi olettaakaan. Loppujen lopuks onnellisuus on jotain muuta. Onni vain kätkeytyy joskus tehokkaasti. Musta ennenkaikkea luonto ja toiset ihmiset antaa onnea. Onni on tunne. Joku saattaa selvitä hengissä syövästä ja sodasta eikä onnellisuus edes näyttäydy. Onnellisuus on tunne-elämys, suuri lahja ihmiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848