mä luulen että dna on aivan sieltä!!!! mulla olidna hetken ja eipä ollut kehuttava liittymä!!on paljon parempia ja halvempiakin liittymiä kuin dna...ja ne liittymät toimivat kaikkialla maailmassa,eikä kuuluvuus ole yhtä huono kuin dna:lla..minä ihmettelen kuinka joku voi kehua dna:ta...mulla on nyt kunnon liittymä siis LIITTYMÄ JOKA TOIMII ;KUULUU;JA ON todella hyvä..mutta ei suomalainen ...kuten ei ole dna...hauskaa ,ja kalliita dna puheluita sulle ...lääkäri joka ei tiedä puh.liittymistä yhtään mitään vaan on toisilta kuullut ja on lauma eläin jolla pitää olle samanlainen kuin naapurilla ja kateellinen hemmo olet lääkäri....
millä tavalla dna on hyvä?
2
296
Vastaukset
- Kännykkämies
Huomiosi on oikea; DNA on yhtä edullinen kuin kilpailijansa, mutta sillä on selviä puutteita. Palvelut laahaavat jäljessä tai niitä ei ole. Kuuluvuus huonompi, erityisesti Keski- ja Pohjois-Suomessa. Kansainvälisiä roaming-sopimuksia vähemmän, eli kuuluvuus maailmalla on huonompi. Lisäksi DNA:lta puuttuvat ns. etusopimukset (Soneralla 1 € sunnuntai, Saunalahdella 1 € lauantai &sunnuntai jne). Näillä etusopimuksilla Saunalahti tulee helposti DNA:ta halvemmaksi. Lisäksi DNA:lta puuttuvat tunnari, Kartturi, paikannin, videopuhelut ja kaikki 3G palvelut.
- puuttuu myös
itse vaihdoin dna:sta saunikseen, kun dna:lla ei toimi pikayhteys eikä pikaviestit.
sauniksella niitä taas saa käyttää täysin rajattomasti kiinteällä kympin kuukausimaksulla.
kuuluvuudessa en ole huomannut mitään eroa dna:n ja elisan verkon välillä. molemmat kuuluu hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163235Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622942Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o722776Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342656Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582178- 491749
- 831698
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131691Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181689- 571579