Huomenna olisi minun oikeastaan pitänyt olla matkalla SriLankalle. Samaan aikaan kuin viime vuonna. Kotiintulo myöhään jouluaattona.
Päätin kuitenkin jäädä kotiin ja matkustan sinne ehkä huhtikuussa.
Katselin tässä illalla TV4:n Kummigalaa ja näin että ruotsalainen urheilijatähti Caroline Klüft oli ollut SriLankalla niillä seuduilla missä itse olin juuri ennen tsunamia...
Tuttuja maisemia... Ajattelin että mikä oli tarkoitus että minä sain jäädä henkiin niin pienellä marginaalilla.
Olin ehtinyt saada ennakoivan tinnituksen, jota vaan nauroimme...
"Oi Herrani, kun katson maailmaasi,
kaikkea, minkä sanallasi loit,
sen kaikki langat otit hallintaasi..."
oli kaikunut korvissani yötä päivää.
Elämä ja elämän tarkoitus on ikuinen arvoitus.
Onko teillä toisilla ollut kokemuksia jostakin selittämättömästä?
Ajattelen srilankalaisia
1
176
Vastaukset
- nyt nimetön
Joskus kauan sitten, kun mieheni työpaikka siirtyi toiselle paikkakunnalle ja hän joutui asumaankin siellä käyden kaksi kertaa viikossa kotona, minulla käväisi mielessä aavistuksenomainen ajatus: valmistellaanko tässä minua lopulliseen eroon miehestäni. Parin vuoden jälkeen tämä ajatus palasi seuraavan kerran tietoisuuteeni, kun hän sairastui vakavasti ja kuolikin sitten aika pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509