En olisi uskonut että kuinka paljon voi pienen lapsen hymy antaa voimia. Ei voi niin paljon väsyttää etteikö tytön hymy ja iloiset silmät piristäisi. Olen huomannut saman asian kolmen aikaan yöllä ja iltapäivällä kun olen tullut töistä kotiin. Ikinä ei ole asiat niin huonosti etteikö lapsi saisi minua paremmalle tuulelle.
Uni jää hyvin usein vähiin, mutta kun lapselta saa maailman aidoimman hymyn ja palvovan katseen, jaksaa taas ihmeesti. Kumma juttu. Viisi kuukautta tätä on jo jatkunut ja edelleen homma toimii. Vau.
En olisi uskonut
6
1663
Vastaukset
- Pariton Isä
Ei lisättävää :)
- Hande
Kun tulee vuorotöistä kotiin, niin kyllä piristyy kun poika on vastassa hymykuopat paistaen :-)
Tunnetta en vaihtaisi mihinkään.- hymyn voimalla
uskoakseni olemme ymmärtäneet jotain isyydestä:) lapseni soi minulle ensimmäisen hymyn kello kolme yöllä vaipanvaihtopöydällä. Kyllä siinä univelat kuittautuivat. Voin kertoa, että homma jatkuu ja paranee.
- 2 vuotiaan isä
Meillä pojun kanssa nyt vähän vaikea kausi menossa, kun viimeiset isot hampaat pukkaa ulos ja taitaa se uhmakin sieltä jo tulla.
Nyt kaveri nukkuu kuin tukki, sauna on päällä ja vaimo on tyttöjen illassa. Hienoa kun on saatu touhuta "miesten" kesken koko ilta!
Kohta saunaan ja sitten päivän lehti, mielimusaa päälle ja muutama lasi konjakkia vaimoa odotellessä.
Kyllä on hienoa olla isä!- näin on
huutomerkki
- M36lkkpäpi
Niin, ajatella saatana kuinka vehjettä kasvattavaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057411
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1005255Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253451Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3451485Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?551318