Moro
Lueskelin noita juttuja Joensuun ravintoloista ja huomioin: Kaikki jutut keskittyy Bepoppiin, Gigliniin, Feveriin tai Teatteri ravintolaan, Adaan etc. Mutta haluan kertoa oman mielipiteeni! Itse käyn ravintoloissa n. 1 kertaa kuukaudessa ja olen löytänyt Amarillon. Illalla musa ja meiniki ainakin minulle kohdallaan rokkia, poppia yms. Kun olen syönyt ruoka on ollut aina hyvää ja annokset isoja. Ja palvelu on aina ollut hyvää niin ruokaillessa kuin bailatessa. MUN MIELESTÄ TOSI HYVÄ RAFLA. Ainoa toive olisi että sais takit narikkaan. Mitä mieltä muut?
Ravitoloista
zee
5
1608
Vastaukset
- poistunut--
Vieläkö muuten kati pyörittää feveriä?
- RAVITOLA???
Minä ei ymmärrä sinun huono suomi kieli. Opettelelisit kirjoittaa äitinkieles tai minä ei enää lue täta pälstää.
- ravi tolalla
ja 7 oikein aina...............
- juu
Totta kyl puhut! Amarillo on kiva paikka oleskella. Käyn ite enemmän iltapäivisin kahvia hörppimässä, mutta pari kertaa ollut ihan iltasinkin siellä ja mukava oleilupaikka tuo on!
- Ei näin, ei näin
Ei ravintoloissa oleilla vaan juodaan viinaa ja isketään naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915846
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv912988Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252026Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744