tuolle mustalle laatikolle tehdään pelejä. Tuli hankittua kun tuo hinta on nyt mukavan alhainen.
Kuinkahan kauan
4
374
Vastaukset
- kenny
Sanotaan nyt vaan, että tekeehän ne vielä pleikkari 1:llekin pelejä. Oon ja itte miettiny, et kannattaako se ostaa, kun mulla on jo pleikkari, mut kun siinä on esim: Half Life 2 ja Halo 2 joita ei tuu pleikkarille. Mitä sanot?
- vanha xbox
sille on älyttömän monta hyvää peliä mitkä saa käytettynä halvalla ja tulee lisää hyviä pelejä vielä ainakin vuoden verran mutta sitten luultavasti tahti hidatuu.kuitenkin on vielä ostamisne arvoinen jos ei ole jo omistanut.tietenkin xbox360 olisi parempi ostos mutta hyvillä mielin voin vanhaakin suositella.
- meikäläinenmaalainen
vanha xbox kirjoitti:
sille on älyttömän monta hyvää peliä mitkä saa käytettynä halvalla ja tulee lisää hyviä pelejä vielä ainakin vuoden verran mutta sitten luultavasti tahti hidatuu.kuitenkin on vielä ostamisne arvoinen jos ei ole jo omistanut.tietenkin xbox360 olisi parempi ostos mutta hyvillä mielin voin vanhaakin suositella.
Me käytiin tänään just kattelemassa pelikonsoleita, ja kysyin myyjältä mikä on vanhemman xboxin pelitilanne. Sanoi siellä että tehdään vielä uusia pelejä, ei pelkoa ettei tehtäis, ku sillä ne tyypit siellä tienaa, ei konsolimyynnillä. Tosin mulla itellä kyllä epäilyttää ja siksi meinaan kallistua uudemman verison puoleen.
- vm-65
vaikka pleikkarin omistaisikin, juuri tuollaisten yksinoikeuspelien vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756