Eli meneekö kirjeeseen suljettu joulu tervehdys perille 50 sentillä. Mulla on joku mielikuva, että jos kirjeen sulkee niin se on kalliimpi...Mutta jos en liimaa sitä kiinni niin meneekö tuolla edullisemmalla joulumerkillä perille?
Kertokaahan
Joulukorteista
2
429
Vastaukset
- Joulufriikki.
Sullekin on varmaan jaettu se punainen kuori, jota posti toivoo kaikkien käyttävän. Kuoreen kannattaa kerralla ahtaa n.25 lähetystä ja kirjekuoret SAA sulkea ilman, että hinta siitä mihinkään nousisi. Mielestäni nämä tiedot lukevat siinä punaisessa pussissakin.
Joskus muinoinhan posti halusi kai tarkistaa, että kaikki olivat vain joulutervehdyksiä (eikä esim. kirjeitä tai muuta postia) ja kuoret piti tuosta syystä jättää auki. Ilmeisesti jouluapulaiset ovat menneet kapinaan nuoltuaan kuuden miljoonan suomalaiset kirjekuoret kiinni ja nykyperiaate on se, että kuoret vaivan välttämiseksi (?) saa sulkea. Nuolemaan vain. =O)- Posteljooni Petskin
Nyt olen taas viisampi,ja laitan kirjeen menemään joulumerkillä. Saatan silti varmuuden vuoksi jättää kuoren auki*-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413030Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs442865100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482483Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462235Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks242068Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451739
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361