huimaus normaalisti raskausoireisiin? ku mulla tää on ihan törkeen kovaa!!
kuuluuko
4
543
Vastaukset
- Mammaksi maaliskuussa
Pieni huimaus kuuluu asiaan, mutta kova huimaus voi olla merkki liian alhaisesta tai liian korkeastaverenpaineesta. Kannattaa tutkituttaa asia. =)
- rv 24
muakin huimaa melkein päivittäin,mut verenpaine ja hemoglobiini oli normaalit eli enpä tiiä mistä vois johtua...luulin,että kuvittelen vaan ku joskus makuulteenkin tuntuu,että pyöris päässä.
- rv19
Mulla sama homma ja luulen et syynä on hartia/niska-alueen jäykkyys eli veri ei pääse kunnolla kiertämään. Päätäkin särkee jatkuvasti. Ei muuta kuin hierontaan.
- huimas...
varsinkin raskauden alkuvaiheessa. Tuli myös semmosia omituisia vapinakohtauksia, kun taju meinas lähteä. Neuvolassa sanottiin että normaalia on, sillä arvot olivat kuitenkin kaikki kohdillaan. Nyt rv 24 ja hemoglobiini alkanu laskea, huimauksia ei enää ole ollut... Kohta päästään vauvan kanssa rautakuurille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774