Kokeilen nyt Opera-selainta. Tuntuu kevyeltä selaimelta. Tuota ihmettelen kun kyselee lähetänkö lomakkeen salaamattomana esim. kun kirjoitan tänne. Siis minne se näkyy?
Onpa Opera kevyt selain
6
3178
Vastaukset
- aiheesta
Lähetä salaamattomana, ei siinä muita vaihtoehtoja juuri taida olla. Joko lähetät tai sitten et lähetä laisinkaan.
Joku joka sen tuosta matkanvarrelta nappaa pystyy siis lukemaan mitä olet kirjoittanut.
Itsekin käytän Operaa, operassa on kivoja ominaisuuksia joita hyväksikäytän mutta firefox taitaa olla vieläkin "kevyempi". Keveys on suhteellista kun operakin cacheaa tietoa muistiin niin paljon että välillä muistia on käytössä pelkälle operalle reilusti yli 100 megaa.- jestas
Siis mistä voi tuota muistin viemistä tarkkaila?
- ..Nika...
jestas kirjoitti:
Siis mistä voi tuota muistin viemistä tarkkaila?
Olen käyttänyt Operaa nelisen vuotta eikä muistin käytöstä ole koskaan ollut ongelmia.
Hieno ominaisuus on noi tuplanuolet selauksessa, tekee surfauksesta jouheaa, ihme ettei muihin selaimiin ole jo myös lisätty tuplia. - Pitäisi olla
jestas kirjoitti:
Siis mistä voi tuota muistin viemistä tarkkaila?
Ei onnistu kuin näillä NT pohjaisilla windows järjestelmillä (ja linuxilla). Eli 2000 tai XP pitäisi olla, noista NT vesioista en kyllä tiedä.
- Kannattaa kokeilla!.
K-Meleon!.
- Nimetön
jestas kirjoitti:
Siis mistä voi tuota muistin viemistä tarkkaila?
Windows xp:ssä ainakin, kun painat ctrl, alt ja del, sitten task managerista prosessit ja oikealta näet muistin kulutuksen.
Itse käytän TheWorldia. Ei löydy suomeksi, mutta paljon nopeampi kuin opera ja kustomoitava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429