Te fanit...!

meltdown

Olette varmaankin katselleet 50 centin kappaleiden sanoja...?

Miettikää vähän niitä...!

Kuka tahansa osaisi puhua konerumpujen päälle!

Pitääs munkin tehä :)

Rap ei ole musiikkia, koska se ei ole yhtään musikaalista!

Siinä ei ole mitään muuta musikaalista kuin ne rummut mutta harmi vaan että nekin on useimmiten konerummut!

Kuka jaksaa kuunnella jonkun puhetta ja pitää sitä musiikkina?

Rapin pitäisi kuulua johonkin muuhun taidelajiin kuin musiikkiin, ehkä lyriikkataiteeseen? En tiä mut kyl tuo musiikillisesti on niin saakelin köyhä genre.

En oo mikää teinihevari tai muukaan hevari että älkää sitä pelätkö. En kuuntele mitään karjuntaheviä tai mitää sellasta, kuuntelen jazzia ja bluesia ja 60/70/80 luvun rockia... etet!

Kitara ei ole mielestäni mitenkään välttämätön soitin musiikissa mielestäni, mutta pelkkä rumpukomppi ja joku mies puhuu siellä höpöjä niin ei kiitos!

Ja jotkut kutsuvat sitä musiikiksi... huhhuh...

Miettikää vähän sitä!

Kukaan ei koskaan osaa perustella sitä että niiden mielestä rap on musiikkia!

Miksiköhän??? hmm syyn tietää jokainen varmaan...

Kukaan ei osaa perustella sitä!

8

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuosi

      Vittu ku sä jaksat.
      Kyllä rap vaan on musiikkia, taustalla pauhaa kokoajan melodia ja riimejä lauotaan. Jos perustelet sitä ettei oo musiikkia sillä että koneella tehään musa ni mee valittaa johonki trance/tekno alueille, eikö ne nyt vielä vähemmän oo musaa koska harvemmin niissä on edes säestystä.
      Ja se ei edelleenkään oo sulta yhtään pois, millaisia rapparit on.
      Miksi jaksat jauhaa "rap ei ole musiikkia" yms paskaasi täällä? MAKUNSA KULLAKIN SANO MUSTI KUN PALLEJAAN NUOLI. Kaikki ei diggaa rappii mutta ei myöskään kaikki diggaa noita sun jazzias sun muita, jos sua oikeesti häiritsee niiiiiiiiiiiiiiiiin vitusti ni laita se selain kii ja pelaa pasianssia yksin hiljaa siellä.

      • Blues-Boy

        Itseasiassa en jauha sitä vaan yritän aivan suht. kohteliaasti ja asiallisesti kysyä tuota, koska en tiedä sitä minkä takia rap on joidenkin mielestä musiikkia.

        Ärsyttää kun kaikki hermostuvat siitä kun kysyn asiallisesti, tuosta asiasta. Taitaa olla arka paikka...


      • Blues-Boy

        Olen muutes tuo "meltdown". Rekisteröin nimimerkkini vain ja vaihdoin sitä...


      • Min
        Blues-Boy kirjoitti:

        Itseasiassa en jauha sitä vaan yritän aivan suht. kohteliaasti ja asiallisesti kysyä tuota, koska en tiedä sitä minkä takia rap on joidenkin mielestä musiikkia.

        Ärsyttää kun kaikki hermostuvat siitä kun kysyn asiallisesti, tuosta asiasta. Taitaa olla arka paikka...

        vakavasti puhuen, miten pystytään perustelemaan onko mikään musiikkityyli musiikkia, jos jokaista aletaan kyseenalaistamaan? ihan varmaan on räppäreitä, jotka ei pidä heviä musiikkina jne jne... Itsekin kuulun rapin kannattajiin, minkä takia mun on vaikea ymmärtää, miksi joku ihmettelee sen olemassaoloa. Mutta samalla itse en todellakaan ymmärrä heviä ja sen tapaista musiikkia, joten siinä mielessä ymmärrän, miksi jotkut eivät rap musiikkia ymmärrä. Tämä taitaa olla yksi niistä aiheista, joista tullaan keskustelemaan aina, muttei siltikään löydetä vastausta. joten itse en jaksa sen enempää kommentoida. Mutta oikeasti, mikäli joku yrittää kohteliaasti kysyä jostan musiikista (kuten blues-boy), mun mielestä silloin siihen vastaava ihminen voisi jättää ne v-sanat pois. Kyllä sitä alkaa hulluksi tulla, jos ei edes yritä hyväksyä muiden mielipiteitä (vinkki, vinkki :D)

        p.s.: yritin ainaki vastata kohteliaasti ja asiallisesti :D


      • gfcjfgj
        Blues-Boy kirjoitti:

        Olen muutes tuo "meltdown". Rekisteröin nimimerkkini vain ja vaihdoin sitä...

        EIHÄN kaikissa rap biiseissä "puhuta" sanoja...joissain lauletaan...


    • 39033

      Itse en ole rapin kannattaja. Tykkään enemmän hevistä ja myös muustakin. Toisaalta olet oikeassa, mutta olen kyllä sillä kannalla että se on musiikkia. Jos se ei olisi musiikkia, miksi kukaan kuuntelisi sitä? Otetaanpa 50 cent esimerkiksi taas. Se on aika suosittu, ja vaikkei olisikaan musiikkia, mitä väliä sillä on, jos jotkut tykkää niin tykätköön, itse en näe mitään huonoa tuossa. Jos ei tykkää niin ei tykkää, mielipiteensä kullakin. :)

    • mä selitän

      Okei

      useimmat Rap-biitit sävelletään. Mun mielestä jos ei oo musikaallinen ei pitäis osata säveltää.

      Niihin biitteihin ei vaan puhuta. Ne räpätään. Ne sanotaan oikeeseen tahtiin siihen biittiin. Siihen tarvii rytmitajua. Mun mielestä jos ei oo musikaallinen ei varmaan hirveesti pitäs olla rytmitajua.(Ootko koskaan kuullu sanaa flow?)

      Eikä niitä kaikkia biittejä tehä pelkästään koneella. Jotkut käyttää ihan soittimia mukana biiteissä.

      Siinä vähän perustelua. Sä voit olla ihan mitä vaan mieltä tahansa, mutta kyllä se Rap on musiikkia.

    • OGHEVARI

      JEAH!!! METALLICA, MÖTLEY KRUE JA MÖTÖRHEAD RULEZZ!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe